41 Reacties

3 jaar geleden

Ik ververs snachts alleen als het een kaka pamper is, anders krijgt hij zijn flesje en dan direct weer in bed. Anders is hij veel te wakker en wilt hij niet meer slapen

3 jaar geleden

mn zoon slaapt door. maar toen ik hem nog wakker maakte voor nachtvoeding deed ik hem wel verschonen. zn luier was tijd vol ook dan.

3 jaar geleden

Ik vraag me dit idd ook af. Wij verschonen onze zoon altijd bij elke voeding. Heeft elke x best n volle plasluier.

3 jaar geleden

Ik verschoon s nachts wel als er een langere tijd heeft gezeten tussen voedingen (bijv 6 uur). Mocht hij daarna nog een keer voor voeding komen, dan sla ik t verschonen over.

3 jaar geleden

Ik doe het wel, want dan zit de luier best vol. Maar toevallig zat ik er gisteren ook aan te denken of ik het nog wel moet doen. Als hij gaat doorslapen, wordt hij immers ook niet verschoond 馃

3 jaar geleden

Wij verschonen voor elke voeding, ook in de nacht. Hij plast best veel, luier zit altijd echt vol. Doen we dit niet, lekt hij door.

3 jaar geleden

Wij doen het niet. Ze poept eigenlijk nooit in de nacht. En we doen er een extra inleg in(wasbare luier). Ik heb net iets te vaak een droge luier in de nacht aangetroffen. Daar ga ik haar niet meer voor wakker maken

3 jaar geleden

Voor elke voeding een schone luier, 9 van de 10 keer is dit ook echt wel nodig. Dus ook snachts. Schone luier,flesje en slaapt zonder problemen weer verder

3 jaar geleden

Ligt er aan hoe snel hij komt. Maar 9 van de 10x doe ik het wel ook om hem juist even een beetje wakker te krijgen. Valt snel in slaap waardoor hij dan steeds vaker zou komen dus vaak even tussen de borsten in.

3 jaar geleden

Ik doe het niet meer snachts. Hij heeft maat 2 in de luiers maar voor de nacht doe ik hem een maat 3 aan. Mijn ervaring is ook dat ie anders veel te wakker wordt en daarbij wilt ie zsm de fles dus met dat verschonen schreeuwt ie anders het hele huis wakker ;-)

3 jaar geleden

Hij krijgt een schone luier om 12u en slaapt dan tot 8 馃檪

3 jaar geleden

Ik verschoon niet 's nachts, tenzij ik een poepbroek ruik. Wat hij eigenlijk nooit heeft 's nachts. Stukken beter voor onze nachtrust, want nu drinkt hij 10 minuten en slaapt dan ook direct weer. Als ik zijn luier verschoon, is hij klaarwakker en heeft hij wel een half uurtje nodig om weer in slaap te komen.

3 jaar geleden

Bij mij wisselt het. Ik ruik altijd even. Niet dat zn poep stinkt, maar je ruikt het toch. Ik geef eerst de borst, laat dan boeren en ruik dan even aan zn kont 馃 Maar gebeurt ook wel eens dat ik liggend voed en dan zelf in slaap sukkel en na uur ofzo weer wakker word. Als kleine dan nog slaapt leg ik hem voorzichtig in de co sleeper. Ik ga hem dan niet wakker maken voor een schone broek. Merk wel dat hij soms na voeding lekker slaapt op m鈥檔 borst/schouder, hij wel gepoept heeft en ik verschoon en hij vervolgens denkt: hoooiiii 馃憖 en dan gaat lachen enz 馃槅

3 jaar geleden

Wij doen het wel, zelfs met een grotere maat s nachts gaat het nog wel eens mis helaas. Vannacht zelfs tijdens het voeden. Hij was erna inderdaad klaarwakker (en wij ook...), normaal geef ik 1 borst, verschonen, tweede borst en dan slaapt hij vrij vlot weer

3 jaar geleden

Mijn dochter komt snachts wakker tussen 3 a 5u ik verschoon geef flesje en soms moet ik nog verschonen. Want met een volle pamer wilt ze niet slapen. Ik doe gwn 1 knop open en ik kijk of het lijntje op de pamer blauw is of nog geel 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Kimelisabeth

Voor elke voeding een schone luier, 9 van de 10 keer is dit ook echt wel no ...
Hier hetzelfde.

3 jaar geleden

Ik doe het niet, vooral omdat mijn dochter dan te veel moeite heeft met terug in slaap vallen

3 jaar geleden

Ik verschoon altijd. Met borstvoeding heb je bijna altijd een remspoor of nat scheetje. Heb het eens een x-tje niet gedaan en had onmiddellijk rode billetjes. Voorkomen is beter dan genezen denk ik dan.

3 jaar geleden

Ik verschoon haar eerst en geef haar dan haar flesje en dan slaapt ze snel terug

3 jaar geleden

Dank voor de reacties, we gaan eens bedenken wat ermee te doen.. heeft voor- en nadelen 馃檭