Hoi ouders,
De afgelopen maanden ben ik (Isabelle) bezig geweest met het maken van een platform/website genaamd WeDiscover.
Ik heb dit opgezet om een probleem op te lossen, een probleem die we (ik en mijn vriend) zelf hebben ervaren na de geboorte van ons zoontje: de onzekerheid en het gebrek aan informatie en inspiratie over het op reis gaan met kinderen. Voor veel ouders blijft dit lastig, spannend en onzeker.
Vele vragen zoals: waar moeten we heen, welk land is geschikt voor kinderen en waarom, wat zijn geschikte wandelroutes, leuke accomodaties in bepaalde omgevingen, kindvriendelijke resorts en nog veel meer vragen. Het helemaal zelf uitzoeken is ook niet voor iedereen weggelegd en op internet staat zo veel informatie, dat je vaak door de bomen het bos niet meer ziet.
Omdat we zelf geen antwoorden konden vinden op onze eigen vragen, ben ik op het idee gekomen om dit platform te starten. Een platform waarin we alle reislustige ouders samen laten komen in een (gemakkelijke) community. Het doel van deze community is dan ook: reislustige ouders die elkaar inspireren op het gebied van reizen met kinderen. De beste manier om inspiratie op te doen, is door elkaar te inspireren!
In deze community kan je alle vragen stellen die je hebt en ontvang je advies en meningen van andere ouders. Ook kan je hier je eigen ervaringen delen om andere weer te inspireren. Je kan een account aanmaken en deelnemen in groepen, alle werelddelen zijn er te vinden.
WeDiscover is echt nog een start-up, dus in de beginfases. De website heb ik zelf gemaakt, dus is zeker niet perfect maar goed genoeg om mee te gaan starten. Wat nu belangrijk is, is dat we leden krijgen die hun ervaringen delen.
Als je het leuk vindt, kan je je aanmelden en jouw ervaringen delen of je vragen stellen. Dit zou top zijn voor de site, aangezien we net live zijn en nog leden moeten krijgen.
Ga naar: wediscover.nl
p.s. ik ben ook heel erg benieuwd naar je mening. Dus mocht je vragen of opmerkingen hebben, hoor het graag!!
Groetjes Isabelle