11 Reacties

vor 3 Jahren

Ik heb vandaag de kleine naar m'n tante gebracht! Van één tot een uurtje of acht. Het alleen al samen eten zonder te haasten of samen een serie kijken voelt nu al als luxe!

vor 3 Jahren

Vanavond 'naar' de vrienden van Amstel live via de tv, lekker dansen in de woonkamer 😉

vor 3 Jahren

Wij maken lange wandelingen met de kinderwagen en dan hebben we leuke gesprekken en vaak op een leuke locatie in een bos op park

vor 3 Jahren

Kindjes naar tante of oma en samen koken en gezellig eten. Kaarsjes erbij, geen telefoon, aandacht voor elkaar.

vor 3 Jahren

Hoe klein ook: we proberen elke dag samen aan tafel te eten met kaarsjes aan en op zondag uitgebreid samen te ontbijten. Ook s avonds om wat sfeer te maken, kaarsjes aan. En elke dag even te wandelen samen. Nu kan dat nog omdat mijn man ook nog verlof heeft. Maar ik vind het soms best een uitdaging. Ik ben snel geïrriteerd als ik moe ben en dat maakt het er niet echt gezelliger op dan.

vor 3 Jahren

Een autospeurtocht is ook een aanrader nu je niet echt ergens heen kan! Broodjes en drinken mee en een mooie omgeving verkennen 😊

vor 3 Jahren

Ik heb 2 oudere kinderen van 12 en 11 en pakken zo onze momentjes samen

vor 3 Jahren

We kijken savonds altijd een serie of film samen. Samen rondje lopen met kinderwagen. Onze familie woont ver dus daar naar toe rijden voelt altijd een beetje als een roadtrip. En echt heel lame maar wij vinden het leuk haha. Koffie bij Starbucks halen bij het tankstation en dan samen opdrinken in de auto. Kleine slaapt toch 😊

vor 3 Jahren

Lekker veel knuffelen, samen eten, met elkaar in gesprek blijven gaan. In bad samen or douchen samen. (Babyfoon mee) wandelen. In bed nog even gezellig kletsen en knuffelen, of stapje verder als je daar weer aan toe bent

vor 3 Jahren

We kijken savonds altijd een serie of film samen. Samen rondje lopen met ki ...
Haha dat van de Starbucks vind ik wel heel origineel!

vor 3 Jahren

Spelletjes avond in plaats van voor tv hangen met telefoon