10 Reacties

10 maanden geleden

Mijn dochter reageert precies hetzelfde en draagt liever sneakers. Ik heb nu al haar schoentjes in een grote mand en daar kan ze overdag gewoon bij, en merk nu dat ze vaak der slippers pakt en ze zelf dan aan doet. Ook laat ik haar elke keer uit kiezen welke schoenen ze aan wil als ze naar buiten gaat. Zou er zo min mogelijk een strijd van maken, en misschien is het ook een idee ergens neer te zetten zodat hij ze ziet staan.

10 maanden geleden

Wij hebben dit vorig jaar gehad. Sandalen hele zomer niet gedragen helaas. Er nog niet over uit of we her dit jaar nog eens gaan proberen. Geen tips dus helaas..

10 maanden geleden

Ons zoontje wou én zijn nieuwe schoenen niet aan en zijn nieuwe crocs niet aan (wat ik nog wel kan begrijpen 😉), maar wij hebben hem omgekocht haha. Hij wou naar buiten.. dat mag, moet je eerst je crocs aan, hij wou heel graag naar buiten 😂 nu is het goed. En zijn schoenen hebben we bereikt met een ijsje. Tja, heel fout, maar vind het ook zonde dat hij vertikt dure nieuwe schoenen aan te trekken terwijl hij er nu met plezier op loopt. Moet er wel bij zeggen dat ik een paar schoenen had gekocht en hij heeft ze 2x kort aangehad en was ook drama, op de grond zitten en echt zijn schoenen uittrekken. Die heb ik dus moeten verkopen op Vinted helaas.. Niet het meest verantwoorde advies, maar omkopen? 🤔

10 maanden geleden

Reageert hij ook zo op het passen en proeflopen in de winkel?

10 maanden geleden

Zelfde probleem hier.. We hebben Sandalen meegegeven naar de opvang, vaak als hij andere kindjes ermee ziet wil hij ze wel aan 😊

10 maanden geleden

Hier ook hetzelfde, maar mijn zoontje heeft dit wel bij bijna alle schoenen. We hebben 2 weken geleden nieuwe schoenen gekocht en hier klaagde hij telkens over dat hij pijn had, dus zijn oude schoenen weer aan gedaan en dinsdag terug naar de winkel gegaan. Hier hebben ze de schoenen nagekeken en ze ook weer rustig aangedaan. Nu deed hij gister zelf zijn schoenen aan! Hier is het duidelijk een fase en zijn nieuwe dingen gewoon eng. Vanmiddag wil ik voor sandalen kijken met hem (wilde vorig jaar alleen maar sandalen aan) en deze mag hij zelf uitzoeken en hopelijk gaat dit goed. Misschien is het een idee om de schoenen tijdelijk weer even te laten en deze over een paar dagen of volgende week nog eens zelf te laten proberen?

10 maanden geleden

Reactie op Liescodeluxe

Reageert hij ook zo op het passen en proeflopen in de winkel?
Alleen bij sandalen is dit ook in de winkel zo Sneakers maakt hem niet uit in de winkel

10 maanden geleden

Hier zijn nieuwe schoenen/sandalen/jassen vaak drama, ook handschoenen muts en een sjaal is gedoe. Ik geef het mee naar de opvang, en gastouder krijgt het vaak wel voor elkaar om hem enthousiast te krijgen 🤭 Alleen de laatste keer was de winterjas ook bij haar een drama. Uit eindelijk ben ik er achter gekomen waarom hij hem niet op wou.. er zat een capuchon op.. 😵‍💫 Kinderen…

10 maanden geleden

Reactie op Inge1992

Hier zijn nieuwe schoenen/sandalen/jassen vaak drama, ook handschoenen muts ...
🤭

10 maanden geleden

Reactie op Liescodeluxe

Reageert hij ook zo op het passen en proeflopen in de winkel?
Ik bestel, maar dan meestal wel 2 opties van 1 soort ;) kan zij idd kiezen en proef lopen 😂 daardoor laatst een heel leuk setje teruggestuurd want ze weigerde überhaupt al te passen 😂 wilde de andere al niet meer uit (met meer glitter). Nou prima 😂 die ga ik morgen in een maat groter kopen 😂 merkt ze niets van 😂