16 Reacties

één jaar geleden

Sterkte! Maar goed dat je een knoop hebt doorgehakt. Ik hoop dat je snel het geluk vind met je kindjes 🍀

één jaar geleden

Wat een dappere en moeilijke beslissing heb je gemaakt. Ik hoop je al het goeds en geluk met je kindjes in de toekomst 💕💪

één jaar geleden

Dat is inderdaad ongelofelijk kut. Wat ontzettend knap de keus te hebbem gemaakt voor scheiding. Dat zal ook erg zwaar zijn maar zo doormodderen is ook niet realistisch. Veel sterkte gewenst!

één jaar geleden

Wat een moeilijke beslissing moet dit zijn geweest... tips heb ik niet maar wil je wel al het goede voor de toekomst wensen al zie je dat nu zelf misschien (nog) niet.🌺🌞

één jaar geleden

Gecondoleerd en sterkte met je oma. En veel succes met wat er komen gaat, een dapper besluit, ik hoop dat het je veel geluk gaat brengen

één jaar geleden

Hoe is het met je?

één jaar geleden

Hoe is het met je?
Goed eigenlijk. Een hele blok van mijn schouders gevallen. Nu zijn we bezig met bemiddeling, hoewel hij echt niet moeilijk doet. Maar gewoon om alles op papier te hebben, dus we gaan een EOT-scheiding hebben. (met onderlinge akkoord) Ik heb ook al meer voor mezelf kunnen doen dan ervoor. 🤗

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Goed eigenlijk. Een hele blok van mijn schouders gevallen. Nu zijn we bezi ...
Wat fijn!

7 maanden geleden

hoe is het nu?

7 maanden geleden

heel herkenbaar

7 maanden geleden

als je wilt praten stuur maar een berichtje ben er voor je!

7 maanden geleden

Reactie op Nikita2022

hoe is het nu?
nu zijn we aan het wachten op goedkeuring vd bank om mij te kunnen uitlopen. maar hij kon niet het hele gevraagde bedrag lenen. dus hij moet zoeken hoe hij de rest kan bij een halen.. nu ik had maandag een mail gestuurd met de vraag naar een deadline. maar aangezien hij niet antwoord, ga ik zelf maar één geven of hij er mee akkoord gaat of niet.. de schoolvakanties zijn ook verdeeld. dus al bij al, het einde is in zicht! maar hij zit het zo lang mogelijk uit te rekken.. 😮‍💨😒

7 maanden geleden

Reactie op Kyuubi

nu zijn we aan het wachten op goedkeuring vd bank om mij te kunnen uitlopen ...
Wauw ook zo herkenbaar 😅

7 maanden geleden

Mijn oudste is ook van nov 2020 en ook wij overwegen om uit elkaar te gaan… ik zit alleen met zo’n groot schuldgevoel.. de rede dat we niet gelukkig zijn is grotendeels omdat ik de verbinding mis.. en hij zegt: dit is wie ik ben en wat ik kan leveren, dat wist je… er is dus geen beweging in te krijgen bij hem en ergens heeft hij gelijk: ik had dit kunnen weten… 🥺 dus als ik me maar aan pas, als ik maar stop met zeuren…. Dan hebben we het prima… maar waarom lukt dat niet? Sorry trouwens ,als dit de totaal verkeerde plek is om dit te plaatsen 🥺

5 maanden geleden

Ok. Update. We zijn ondertussen (meer dan) een jaar verder. En volgende week gaan we de EOT ondertekenen. Nu na een jaar kan ik eindelijk dat hoofdstuk sluiten. Hij probeert nog op bepaalde momenten mij zeker nog te guildtrippen,Zoals vanmorgen. Wij hebben (in BE) net de paasvakantie achter de rug, die duurt 2 weken. 1e week had ik ze, de 2e week waren ze bij hem. Hij komt ze sinds laatste bemiddeling vrijdag avond 19u ophalen ivp zaterd morgend tussen 9u-10u; Dan heb ik ook iets aan me weekend. Nu wou hij ze eigenlijk gister(vrijdag) avond terugbrengen. Ik heb hem gezegd dat ik niet kan garanderen dat er iemand thuis was (ik of mijn ouders) nu was hij van veronderstelling stelling dat ik was gaan werken terwijl ik een weekje in Centerparcs zat. Wat zijn zaken niet zijn in wat/waar ik ben. Vrijdag was ik nog naar vrienden(lan-party) gegaan. en over dat kreeg ik dan een preek dat ik vrijdag thuis had kunnen zijn, zodat hij ook naar diezelfde lan-party kon gaan. 🤷‍♀️ In de EOT staat thans dat ze zaterdag morgen terugkomen. Dus ik heb niets verkeerd gedaan. En ter compensatie wou hij dan volgend weekend (zijn weekend) ze pas zaterdag ophalen. Maar stuurt soms van die berichten die mij een signaal geven dat hij niet veel moeite wilt doen voor Zijn kinderen.. Maar hij vergeet wel dat hij de reden is van de breuk en ja Ik heb de beslissing genomen om te breken. 😮‍💨Een echte narcist.

5 maanden geleden

Reactie op Suusama

Mijn oudste is ook van nov 2020 en ook wij overwegen om uit elkaar te gaan… ...
dat is ook niet leuk. Maar wat hij zegt is niet ok eigenlijk. 'dit is wie ik ben en wat ik kan leveren, en dat wist je' is naar mijn gevoel wel een red flag. Sorry, kinderen vragen eenmaal van Beiden! een verandering in het leven. Dus ook voor hem. Niet enkel jij!! Nu moet ik zeggen wij hadden een slechte communicatie-band over onze gehele relatieperiode. Alles wat ik zei kwam niet aan bij hem omdat gamen belangrijker was(nogsteeds is) Dus lieve mama, ga met nog eens aan tafel, als jullie wel kunnen praten met elkaar. Geef aan dat hij ook moet aanpassen, dat het niet allemaal op jouw schouders moet liggen. 😔