25 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg hem even want ik ben ook al maanden op zoek naar een leuke!

5 jaar geleden

De spiegel heeft wel wat weg van de spiegel bij de xenos. Het grootste model. Zelf heb ik hem in de woonkamer hangen

5 jaar geleden

Wij hebben een mooie grijze schommelstoel bij de Jysk. Heel blij mee!

5 jaar geleden

Niet helemaal hetzelfde maar wel een moderne stijl. Ik ben vooral dol op het zitcomfort. Je armen worden heerlijk ondersteunt en ook voor je rug is die top. De stoel is er in 4 kleurtjes.

5 jaar geleden

Zo'n soort spiegel hebben ze volgens mij bij de xenos

5 jaar geleden

Wij hebben geen schommelstoel, maar een elektrische verstelbare stoel van de Jysk. Zit heerlijk en was ook niet duur!

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Niet helemaal hetzelfde maar wel een moderne stijl. Ik ben vooral dol op he ...
Misschien handig om erbij te vermelden waar je deze hebt gehaald 😉

5 jaar geleden

Deze stoel hebben bij van Leen Bakker.

5 jaar geleden

Reactie op Nan!

Misschien handig om erbij te vermelden waar je deze hebt gehaald 😉
Haha idd. Hebben ze op meerdere locaties maar ik heb hem besteld op de websitebezoek van Babyplus, daar was die veel goedkoper dan in de winkel waar we hem zagen.

5 jaar geleden

Reactie op EBDJ

Wij ook🥰

5 jaar geleden

Reactie op EBDJ

Hoe bevalt die? Kan hem in de winkel niet Vinden en zo bestellen best een risico 😂 maar zie hem regelmatig voorbij komen hier dus hij is wel populair

5 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Hoe bevalt die? Kan hem in de winkel niet Vinden en zo bestellen best een r ...
Juist online bestellen is veilig. Is het niks mag het zonder opgave van reden weer retour. Wet koop op afstand 🙂

5 jaar geleden

Wij hebben deze 2de hands via Marktplaats. Orgineel verkopen ze hem bij Van Asten. Ook een stoffe versie.

5 jaar geleden

Wij hebben spiegel Stockholm van IKEA. Die lijkt hierop alleen heeft ie boven een smalle houten rand die naar onderen breder wordt.

5 jaar geleden

Heb een antieke schommelstoel. Paste perfect bij de antieke familie wieg. Van 1ste kindje geschuurd en geverfd. Heb in de stoel een schapenvacht kussenhoes liggen.

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Niet helemaal hetzelfde maar wel een moderne stijl. Ik ben vooral dol op he ...
Mooi! Waar is deze van?

5 jaar geleden

Reactie op Sunshinee

Mooi! Waar is deze van?
Van Quax. Goedkoopste vond ik hem op de website van babyplus.

5 jaar geleden

Deze hebben wij van jysk. Erg fijn! Armleuningen zitten precies op een fijne hoogte

5 jaar geleden

Reactie op lottecarlijn

Deze hebben wij van jysk. Erg fijn! Armleuningen zitten precies op een fijn ...
Is deze hoog genoeg voor ondersteuning van je hoofd? Of is hij daar te laag voor en komt hij maar tot je rug?

5 jaar geleden

Ik twijfel tussen een schommelstoel of kan ik dat geld beter bijleggen bij een electrisch verstelbare lattenbodem? Ga je midden in de nacht in december echt in de stoel zitten? Of kruip je samen met de hoofdsteun van het bed wat omhoog weer onder de dekens bij het voeden? Ik vind zo’n schommelstoel geweldig mooi staan en krijg er een lief, idyllisch gevoel bij, maar vraag me af of ik er ook echt in ga zitten? Misschien dat je over een half jaar of een jaar ofzo bij het voorlezen wellicht meer gebruikt van zo’n stoel?