Hallo,
Voor de babykamer ben ik nog op zoek naar een schommelstoel en een spiegel. Wil graag zoiets als op de foto te zien is. Heeft iemand dit misschien in een winkel gezien of zelf gekocht? Zo ja, waar?
Niet helemaal hetzelfde maar wel een moderne stijl. Ik ben vooral dol op het zitcomfort. Je armen worden heerlijk ondersteunt en ook voor je rug is die top. De stoel is er in 4 kleurtjes.
Misschien handig om erbij te vermelden waar je deze hebt gehaald 😉
Haha idd. Hebben ze op meerdere locaties maar ik heb hem besteld op de websitebezoek van Babyplus, daar was die veel goedkoper dan in de winkel waar we hem zagen.
Heb een antieke schommelstoel.
Paste perfect bij de antieke familie wieg.
Van 1ste kindje geschuurd en geverfd.
Heb in de stoel een schapenvacht kussenhoes liggen.
Ik twijfel tussen een schommelstoel of kan ik dat geld beter bijleggen bij een electrisch verstelbare lattenbodem? Ga je midden in de nacht in december echt in de stoel zitten? Of kruip je samen met de hoofdsteun van het bed wat omhoog weer onder de dekens bij het voeden? Ik vind zo’n schommelstoel geweldig mooi staan en krijg er een lief, idyllisch gevoel bij, maar vraag me af of ik er ook echt in ga zitten? Misschien dat je over een half jaar of een jaar ofzo bij het voorlezen wellicht meer gebruikt van zo’n stoel?