9 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik die bandjes altijd op zee of in de auto en voor mij werken ze heel goed. Weet alleen niet of ze ook bij gewone misselijk werken. Maar is vast het proberen waard!

5 jaar geleden

Geprobeerd maar leek niet zo te werken

5 jaar geleden

Ik heb ze ook liggen maar werkte niet.

5 jaar geleden

Helaas bij mij werkt het ook niet.

5 jaar geleden

Voor wagenziekte enzo werken ze best goed. Maar aangezien de misselijkheid bij een zwangerschap door hormonen komt denk ik niet dat ze hiervoor werken

5 jaar geleden

Bij mij helaas ook geen effectief effect

5 jaar geleden

Hoi hoi, bij mij werkten ze wel! Niet om de misselijkheid helemaal weg te krijgen, maar ik voelde me wel stukken beter dan zonder. Had ze al voor wagen en zeeziekte, daar werkten ze voor mij hetzelfde. Zonder was het geheid spugen, met was de misselijkheid dragelijk en kon ik af en toe nog wat eten. Mijn moeder beweert nog altijd dat het een placebo-effect is... misschien is het dat ook 🤷🏻‍♀️ resultaat blijft dat ik me beter voelde en dat telt.

5 jaar geleden

Ooit eens een kindje mee gehad op schoolreisje wat giga wagen ziek was. En die had ook die bandjes om. Kind heeft de hele reis leuk zitten mee doen en niet misselijk geweest

5 jaar geleden

Bij mij werkte het niet. Ik had alleen de drukpunten in mn pols staan. Wat ging jeuken. Maar verder bleef ik kotsmisselijk 😅