7 Reacties

2 jaar geleden

Zelfde hier hoor! Is alltijd anders soms word mijn zoontje wakker om 8u soms 9u/9.30u en zijn middag slaapje is dan soms om 12u soms om 13u soms is zijn middagdutje maar een uur soms 2 haha onvoorspelbaar maar ik ga gewoon mee met de flow hij heeft heen schema ofzo alles gaat op zijn ritme en dat is oke.

2 jaar geleden

Reactie op meliah

Zelfde hier hoor! Is alltijd anders soms word mijn zoontje wakker om 8u som ...
Geen schema*

2 jaar geleden

Reactie op meliah

Zelfde hier hoor! Is alltijd anders soms word mijn zoontje wakker om 8u som ...
Jaa zo doe ik het dus nu ook Mee gaan met hoe hij wilt alleen soms kan ik me echt aan storen vooral nu ik zwanger ben van de tweede en vermoeidheid speelt echt een GROTE rol 😅😅

2 jaar geleden

Hier begint Bibi haar ochtendslaap vaak 2 uur nadat ze wakker is geworden (rond half negen). Vaak is dat zo'n drie kwartier tot een uur! Dan gaat ze vaak tussen 1230-1300 weer naar bed en slaapt ze 1,5 uur. En dan ligt ze er om kwart over zes weer in!

2 jaar geleden

Hier wordt hij wakker rond 6.15. rond 7u ga ik meestal uit bed. regelmatig het ochtenddutje vaak geskipped, of als ik met de late sta, in de auto gedaan (onderweg naar mijn ouders; oppas) dit is soms min 10min tot 20min, en dit is meestal rond 9.45. Zijn middagslaapje is tussen 12.30-13u. dit kan ook later, 14u-14.30 is afhankelijk hoe actief hij is. En misschien moeten we ook onze avondfles vervroegen want nu geven we dit tussen 19.30-20u en dan gaat hij rechtstreeks bed in. Wat nogsteeds niet makkelijk verloopt. Al probeer ik hier wel regelmaat in te krijgen, lukt dat niet altijd.

2 jaar geleden

Hier wisselt het nu tussen 1 of 2 slaapjes maar de laatste tijd wel vaak 2. Hij slaapt de ochtend altijd lang, van 9-11 meestal en dan rond 2 uur soms 1 uur soms langer, ook wel eens korter. En voor 19:00 zijn bedje in tot meestal 6/6:30. Maar goed, het wisselt ook soms en binnenkort gaat hij toch naar 1 slaapje en dan is je ritme weer anders 😂

2 jaar geleden

Hier word ons zoontje vaak tussen 6.00 en 6.30 wakker. Eerst ging hij tussen 9 en 9.30 aan z’n ochtend slaapje en maakte ik hem na 1 uur wakker (ivm z’n middagslaapje, dit was anders drama). Smiddags gaat hij om 13.00 naar bed en laat ik hem liggen tot ie wakker wordt (meestal 15.00-15.30) en dan gaat hij tussen 19.00 en 19.30 naar bed met een flesje warme melk. Maar de laatste 2 weken is hij smorgens niet te genieten en kan hij makkelijk om half 8 alweer in bed liggen en dan 1,5 tot 2 uur slapen