12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is bijna 11 maanden, gaat meestal rond 13.00 naar bed tot 15.00/15.30 en dan savonds om 20.00 weer.

2 jaar geleden

Reactie op Lesley-24

Mijn dochtertje is bijna 11 maanden, gaat meestal rond 13.00 naar bed tot 1 ...
Dankje en Hoelaat begint jou Ochtend met haar

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt al heel lang niet meer sochtends. Ze wordt vaak rond 7 wakker. Soms eerder. Gaat na het brood eten smiddags op bed dan slaapt ze over algemeen 2 uur. Ik probeer meer maar dat lukt zelden

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Dankje en Hoelaat begint jou Ochtend met haar
Meestal word ze tussen half 9 en 9.00 wakker

2 jaar geleden

Hier slaapt ze nog 2x vaak in de ochtend meestal 2 uurtjes na dat ze wakker is. Meestal slaapt ze dan een uurtje en in de middag rond 15:00 doe ik haar nog eens op bed ene keer wil ze wel slapen zoals vandaag en de andere keer ligt ze zo een uur te brabbelen in bed

2 jaar geleden

Hier zitten we met precies hetzelfde maar ik merk wel echt dat hij het ochtend slaapje nodig heeft. Als het iets later wordt in de ochtend is hij niet te genieten! Dat middag slaapje is hier dan vaak rond 3a4 uur en dan probeer ik hem nog altijd even neer te leggen ene keer slaapt hij wel andere keer niet. En als hij niet slaapt gaat hij in de avond een halfuurtje eerder op bed18:30 (als hij moe lijkt te zijn). Denk dat ik het zo eerst maar laat

2 jaar geleden

Hoe lang slaapt ze in de ochtend? Ik had dit ook maar maak haar nu wakker na een uur en dan lukt het smiddags wel.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Hoe lang slaapt ze in de ochtend? Ik had dit ook maar maak haar nu wakker n ...
Dat ga ik ook is proberen dankje

2 jaar geleden

Yeah door geslapen vannacht🥰

2 jaar geleden

Hier blijft die wakker en gaat rond half 12 naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Dat ga ik ook is proberen dankje
En gaat het beter nu je dit doet?

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

En gaat het beter nu je dit doet?
Ja echt veel beter dankjewel Voor de tip🥰