27 Reacties
5 jaar geleden
Geen baby nestje gebruiken ‘s nachts!! Dit is heel erg onveilig! Ze zijn alleen geschikt als je zelf wakker bent en dus kan controleren dat de baby nog goed slaapt.
5 jaar geleden
Gewoon in de kleding van overdag met een lakentje en een dekentje in de wieg (strak opgemaakt). Vermoedelijk ook met een mutsje op.
Verder doen wij niet aan inbakeren of bij ons in bed laten slapen. Dat vind ik te onveilig.
5 jaar geleden
Nooit in een babynestje laten slapen! Alleen bijv in de box als je er zelf bij bent. Dit ivm verstikkingsgevaar. Pasgeboren babys slapen snachts vaak gewoon in de kleertjes van overdag. Omdat je een newborn niet een paar keer per dag om wilt kleden. In het begin slapen ze in een wiegje met een lakentje en dekentje strak opgemaakt.
5 jaar geleden
Reactie op Stefaniel
Kleren overdag bedoelt u gwn een bodyke ? Kleedje of tshirt met broek vind ...
Nee, alle kleren. Zo’n kleintje zo min mogelijk omkleden. Ze hebben sowieso nog geen spijkerbroek oid aan he, maar iets wat lekker zacht en soepel zit, dus prima kan om te slapen
5 jaar geleden
Kleertjes aan en inbakeren eventueel dekentje met laken hier overheen met kruikje eronder, maar net hoe koud het is en hoe de kleine zn temperatuur behoud
5 jaar geleden
In een cosleeper en inbakerdoek in dr rompertje. Ik wil graag dat ze zich veilig voelt en geborgen.
5 jaar geleden
Reactie op Stefaniel
Zei zou eerst naast ons in een co sleeper slapen en als alles goed gaat ik ...
Ja je kan ook altijd het dekentje dubbel doen als het erg fris is. En een rompertje met lange mouwen onder de slaapkleding
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Ja je kan ook altijd het dekentje dubbel doen als het erg fris is. En een r ...
Ik begreep dat je begint met een dekentje vanwege de kruiken. Als ze dan groter zijn en niet onder het dekentje blijven liggen stap je over op een slaapzak
5 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Ik begreep dat je begint met een dekentje vanwege de kruiken. Als ze dan gr ...
Geen idee. Ik ga pas aan de slaapzakken als de kleine niet meer onder de deken blijft liggen. Ging vorige keer ook prima. Keuken gebruik je echt maar een paar dagen. Soms zelfs alleen om het bedje voor te verwarmen