8 Reacties
2 jaar geleden
Oke hier wel een goede eter over het algemeen. Al is het met periodes echt drama geweest. In die periode merkte ik dat hoe meer wij ons er druk over maakte hoe minder hij at. Wat wij deden is vaker tussendoor iets op tafel zetten wat ie gewoon mocht pakken. Tomaatjes, bosbessen, stukjes appel, rijstwafels. Meestal pakte hij dit tussen het spelen wel. Dus niet echt een momentje van maken maar het staat er gewoon net als een beker drinken.
2 jaar geleden
Hier eet ze alleen goed samen met andere kindjes. En in de wandelwagen. En fruit is echt een drama alleen gepureerd stukken fruit wil ze echt niet ook nog nooit gewilt niet eens proeven iemand daar tips voor? Verder ziet ze er goed uit en had mijn man vroeger ook dat hij maar kleine beetjes at vroeger
2 jaar geleden
Pff die van mij eet alleen het fruit goed! Soms ook wat avondeten maar vooral brood is om te huilen 😅
VRIEND
2 jaar geleden
Onze dochter eet op zich wel goed maar geen groente of aardappels (in welke vorm dan ook). Prutjes eet ze wel. Bijv rijst met prut, pasta, couscous. Ik doe nu dan maar de helft van de groente geblunderd er doorheen en de restgewoon als stukjes zodat ze toch wat binnen krijgt van groente. Maar bij aardappels, groente, vlees wil ze alleen vlees. Heb haar al wel eens proberen te foppen met bijv een bietenburger maar daar trapt ze niet in 🤣. Sporadisch eet ze opeens bijv 3 stukjes wortel en dan weer 2 maanden niet. Rauw eet ze ook geen komkommer ofzo.
Zelf laten we het los omdat ze genoeg binnenkrijgt en ze naar ons idee goed eet en groeit (na eeen moeizaam 1e jaar). Maar vraag me af of dit 'normaal' is of dat we toch iets meer moeten pushen met groente. Ze eet gewoon mee dus als we agv eten eet ze gewoon minder, wel bakje yoghurt na.