9 Reacties

2 jaar geleden

Yep, niet zo zeer vanaf 10 maanden maar al langer. Telkens denk ik dat het door iets komt, tandjes etc. Maar nu gooien we het roer om. Kijken of dat wat helpt ☹️

2 jaar geleden

Herkenbaar

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje931

Yep, niet zo zeer vanaf 10 maanden maar al langer. Telkens denk ik dat het ...
Herkenbaar! Waar ga jij proberen of wat bedoel je met roer omgooien?

2 jaar geleden

zoo herkenbaar hier ook echt een drama! Ook vanaf 10 maanden maak niets uit wat we doen😴

2 jaar geleden

Wij hebben slaaptraining gedaan toen mijn zoontje 6 maanden was, heeft heel goed geholpen. Sindsdien slaapt hij 9 van de 10 nachten door

2 jaar geleden

Reactie op Rian Kooij

Wij hebben slaaptraining gedaan toen mijn zoontje 6 maanden was, heeft heel ...
Wat fijn! Via wat heb je dat gedaan?

2 jaar geleden

Hier zelfde probleem. Meneer wordt precies 01.00 wakker en rond 5/6 uur. Heel vermoeiend maar ik denk dat het slaapregressie is en het maar tijdelijk zal zijn ! Sterkte alle mama’s. Jullie doen het goed♥️

2 jaar geleden

Wat fijn! Via wat heb je dat gedaan?
We hebben wat tips gehad van een kinderverpleegkundige/slaapcoach. Bijvoorbeeld niet meteen heen gaan als mijn zoontje begon te huilen. De eerste dag mochten we na 1 min heen gaan, dan troosten en als hij weer rustig was weg lopen. Als hij weer begint te huilen na 3 min weer heen gaan en troosten. Dan na 5 min weer als het nodig is. Dus de 1e dag heen gaan na 1-3-5 min. De 2e dag heen gaan na 2-4-6 min, de 3e dag na 3-5-7 minuten etcetera... je laat hem dus elke dag iets langer huilen. Als je hier niet achter staat moet je het niet doen, maar ons heeft het enorm geholpen. Ik heb hem nooit langer dan 10 min laten huilen.

2 jaar geleden

Herkenbaar, ook vanaf 10 maanden ongeveer dat het drama is. Geen idee wat we kunnen doen, want slaaptrainen heeft geen zin als ie ziek is en dat is ie nu ook al een aantal weken (verkoudheid, koorts).