15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Vooral in de ochtend wakker worden met zoveel slijm en dat komt dan in je lege maag 馃槱 misselijk!!

3 jaar geleden

Ik oook zoveel slijm! Hele dag alleen spugen ik slik alleen tijdens eten en drinken

3 jaar geleden

Klinkt misschien gek. Maar ik heb ooit de tip gekregen om direct heel veel water te drinken. Je slijmvliezen drogen uit en gaan daardoor soms extra slijm aanmaken. Heel veel drinken zorgt dat je het makkelijk weg kunt slikken. Probeer zuivel producten ook te vermijden want daar wordt slijm erger van! Hoop dat jullie er iets aan hebben! 馃槆

3 jaar geleden

Klinkt misschien gek. Maar ik heb ooit de tip gekregen om direct heel veel ...
Ik drink veel water helpt niet t blijft echt hangen ik probeer alles gorgelen met zout honing eten niets helpt word alleen erger ik hoop dat dit snel overgaat馃槼

3 jaar geleden

Klinkt misschien gek. Maar ik heb ooit de tip gekregen om direct heel veel ...
Bedankt voor je tip :) veel drinken helpt helaas niet bij mij. Egt raar maar blijft plakken aan mijn keel

3 jaar geleden

Ik heb het juist voor het slapen gaan. Waar eerder een klein slokje water genoeg was, kan ik nu een hele fles leeg drinken en dan hopen dat ik binnen 10 min slaap, want anders kan ik opnieuw beginnen馃槕

3 jaar geleden

Ik heb het ook馃槱馃槱 en ik drink alleen water,

3 jaar geleden

Vroeg me al waar dat slijm nou vandaan kwam馃檲 Was al bang dat ik ziek ging worden Elke morgen loop ik met de hond voorzichtig m鈥檔 keel te schrapen. Want durf niet te hoesten buiten鈽猴笍 Maar komt dus bij meerdere zwangeren voor. Zal m鈥檔 glaasje melk dan voorlopig maar laten staan Smorgens.

3 jaar geleden

Dat verklaart een hoop, ik heb sinds kort s ochtends ook meer slijm in mijn keel en als ik het wil ophoesten moet ik kokhalzen. Normaal nooit last van gehad. Drink graag melk, zeker nu, misschien dat minderen helpt. @ts misschien helpt gemberthee drinken ook wel tegen de misselijkheid?

3 jaar geleden

Ik las in een ander topic rennies, ik heb geen slijm maar wel het gevoel alsof iemand zn hand op mn keel zet... Misschien is het ook een vorm...

3 jaar geleden

herkenbaar :-( hier pak ik gauw een dropje en probeer ik voorzichtig te schrapen zonder kokhalzen 馃様

3 jaar geleden

Damees. 陌k heb tip. Heb zojuist verloskundige gebeld en kreeg de tip om water met citroen te drinken. Kan helpen. Ben benieuwd !

3 jaar geleden

Dit slijm komt door maagzuur. Ik gebruik rennies en die helpen meestal wel. Vooral kijken wat helpt tegen je maagzuur en dan wordt het slijm ook minder. Hoofd hoger slapen, kleine beetjes eten, vanille vla, voor iedereen werkt wel wat anders.

3 jaar geleden

Reactie op Erge

Damees. 陌k heb tip. Heb zojuist verloskundige gebeld en kreeg de tip om wat ...
en helpt dit??

3 jaar geleden

Reactie op nienke86-24

en helpt dit??
Beetje wel ja :)