17 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik ben 6 weken en elke keer een drogen mond als ik slaap. Als ik wakker word ook nog heel erg daarna word het minder na een uurtje wakker te zijn.

4 jaar geleden

Yess ik herken dat😩! Ik ben nu ook 7+1 droge keel ook

4 jaar geleden

Ik ook... normaal drink ik snachts nooit maar nu staat er toch een flesje water naast me 😉 ik ben 5weken bijna

4 jaar geleden

Ja dit herken ik helemaal. Droge keel ook. Ben 8+1. En de hele dag door plassen, bizar!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar drink overdag ook al meer, maar snachts wordt ik ook wakker met het gevoel alsof mijn mond een uitgedroogde woestijn is en niet 1x maar meerdere keren ..

4 jaar geleden

Herkenbaar.. keel is echt kurkdroog...

4 jaar geleden

Ik heb het ook, zo ontzettend vervelend haha.

4 jaar geleden

Ben blij dat ik niet de enige ben, maar een oplossing is er dus niet 😅

4 jaar geleden

Hier ook! Zo vervelend

4 jaar geleden

Oh dit is zó herkenbaar. Hoewel de hele situatie rondom het Coronavirus echt naar is, ben ik stiekem wel content met het thuis moeten werken... Afgelopen nacht 5 keer wakker geweest omdat ik naar de wc moest en daarna steeds een droge mond. Nu wallen tot op mijn enkels, maar die heeft mijn werkgever gelukkig niet gezien 🙈

4 jaar geleden

Ja herkenbaar! Dacht er al aan om hier een topic over te starten. Ik ben nu iets meer dan 5 wk maar zo een dorst snachts. Fles spa blauw gaat standaard mee 😉

4 jaar geleden

Moet ook hoesten door de droge mond. Hoor er allemaal bij. Herinner het van mijn eerste zwangerschap ook. Onder de douche drink ik ook steeds water haha en flesje water mee te bed idd waardoor je er regelmatig uit gaat om te plassen 😁

4 jaar geleden

S'nachts dorst, niet nee. Maar vannacht een paar keer wakker geworden en vanmorgen opgestaan met de droogste mond die ik ooit kon hebben.. :/ het heeft zeker 5min geduurd vooraleer het trug ok was.. water drinken hielp niet echt. zijn hier oplossingen/tips voor?

4 jaar geleden

Heb de hele dag door dorst, zat al bijna te denken aan suikerziekte. Maar blijbaar een kwaaltje?

4 jaar geleden

Bij mij het zelfde de hele avond door drinken heel droge keel echt vervelend

4 jaar geleden

Het was ook in het nieuws dat het momenteel een hele droge lucht is

4 jaar geleden

Flesje Spa rood naast je bed. Helpt beter tegen dorst in de nacht