9 Reacties

2 jaar geleden

Wij deden in de avond en kotex maandverband extra in de luier, zodoende kon hij langer doorslapen. Wel surfen dat de luier zelf nog een opvang gedeelte heeft boven de penis. Maar de kotex plaatse ik over de penis naar achteren, werkte hier perfect

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Wij hebben de avondfles gehalveerd, is dat een optie?

2 jaar geleden

Ik lees mee!

2 jaar geleden

Hoeveel geven jullie 's avonds nog? Ons meisje zou prima zonder fles kunnen, maar ze is zo vaak ziek geweest de afgelopen maanden, soms was een fles het enige dat er in ging en was ik eigenlijk heel blij dat ze nog flesjes dronk omdat daar best nog wat voedingstoffen in zitten (zei de kinderarts). (Sorry, is off-topic!)

2 jaar geleden

Wij geven in de avond nog ongeveer 150 ml koemelk. Wij hadden dit in de nacht de laatste tijd ook. Nu ineens is het weer zoals het normaal was. Ik wil die fles blijven geven, omdat het hier een onderdeel van ons ritueel bij het opstaan en naar bed gaan. We hebben nu luiers maat 4+ in plaats van 4. Die lekken nu bij ons ook minder.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Wij geven in de avond nog ongeveer 150 ml koemelk. Wij hadden dit in de nac ...
Wij ook zo iets 150ml, hier een meid overigens dat maakt misschien doorlek technisch nog uit 🙈 wij hebben kruidvat maat 5 in de nacht en dat gaat goed, moet hem wel goed aan de achterzijde omhoog trekken

2 jaar geleden

Wij geven nog 100 ml warme melk voor het slapen gaan en luier 4+. Dat gaat eindelijk altijd goed gelukkig!

2 jaar geleden

Kan je de fles niet langzaam afbouwen? Ik deed toen volgens mij elke week 10 ml minder. Of de fles eerder geven?

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. We gaven hem steeds een vrij volle fles (200 ml ofzo) en heb geprobeerd minder te geven maar dan gaf hij heel dringend aan nog meer te willen. De laatste tijd verschonen we hem toch maar snachts (hij is zo moe dag hij er meestal niet meer echt wakker van wordt) maar wordt hij alsnog vaak rond 5:15 wakker, ik denk van honger/dorst. Als ik hem dan nog een fles geef slaapt hij daarna vaak weer verder tot 7:00 maar ik wil hier geen gewoonte van maken. Ik begin eigenlijk te denken dat hij in sprong/slaapregressie zit wat hij wil ineens ook overdag niet meer slapen 🤷‍♀️