95 Reacties

3 jaar geleden

Leuk!! Mn eigen insta is jennekevanv en insta met de baby is marlyandus 🤗

3 jaar geleden

Ik heb morgen me eerste intake gesprek met de psycholoog, zie er behoorlijk tegen op, maar voor mezelf en me kleine meid weet ik nu dat t nodig is 😔 heel veel succes gewenst 💋

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Ik heb morgen me eerste intake gesprek met de psycholoog, zie er behoorlijk ...
Sterkte en heel veel succes morgen

3 jaar geleden

Ah super leuk dit! Ik ga je volgen 😊 ador_adora

3 jaar geleden

Reactie op AnDeRu

Leuk! Ik volg je! anne_deru voor het geval je mij wilt volgen. Ik zet de kl ...
Ik ook, gelukkig nog geen commentaar gehad maar als ze het vervelend vinden moeten ze me maar lekker onvolgen 🥳. Nu heb ik al heeeeel vaak momenten gehad waarom ik tegen mn man zei ‘ik ga gewoon een foto met gezichtje plaatsen hoor!’ Waarom hij zegt ‘nee want we hebben afgesproken dit niet te doen en dat was je eigen idee’. Ja klopt is ook zo 🙈. Voordeel is dat mn instagram nu niet vol zit met baby spam en dat anderen dat misschien vervelend vinden haha. Maar binnenkort weer een shoot en dan ga ik er hopelijk wel eentje plaatsen, wil mn trots toch wel een keertje laten zien 🙈

3 jaar geleden

@littlebaby.milan

3 jaar geleden

Zo leuk! Mijn insta is maxkaelly

3 jaar geleden

Gracefaith81 is de mijne, wel een privé account, maar ik maak je gewoon lid bij een berichtje!

3 jaar geleden

Mijne is f.mk.t

3 jaar geleden

Wat leuk! Ik heet @saaregal, wel privé maar accepteer en volg graag terug 😁

3 jaar geleden

mariskaa13 wel prive maar bij verzoek accepteer ik en volg ik terug

3 jaar geleden

Leuk mijne is marlonbolder

3 jaar geleden

En van onze jongens is bolderjackdex

3 jaar geleden

Onut.teodora

3 jaar geleden

Van mij is @reneedijks, maar ik heb ook een nieuwe pagina als soort van nieuwe mamablog en dat is @babysafarionline

3 jaar geleden

Leukk! Mijne is xkimcey 😁

3 jaar geleden

Ooooh ik zie zoveel leuke baby's nu op m'n Instagram ❤️❤️❤️ He-le-maal blij ben ik. Fijn dat m'n topic goed is ontvangen!

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik post eigenlijk ook alleen maar op mijn verhaallijn maar leuk om andere moeders te volgen 😀 @sanne1502

3 jaar geleden

manuela.zuliani ! 🥰

3 jaar geleden

Momokodays 😊