95 Reacties
3 jaar geleden
Topic is al even niet meer actief zie ik, maar werd in een ander topic gedeeld. Dus ik ben een beetje laat 😬 Maar op insta kan je me vinden als @ellenvdpas. Plaats vooral veel in mn stories en af en toe eens een normale post. Veel anders dan Olivia komt er trouwens niet meer voorbij daar 😅
2 jaar geleden
marielleoldeolthof
In het begin wou ik het nog liever niet delen, omdat ik zelf nog zo in overlevingsmodus zat en het voor mijn gevoel leek alsof alle baby'tjes en mama's het beter af ging dan mij op social media.
Maar nu merk ik dat ik super blij wordt van het zien van andere kindjes, dus volg jullie graag😊
2 jaar geleden
Voor via het leuk zou vinden… ;) ; ik ben een tijdje terug door hele nare omstandigheden en godzijdank een steuntje in de rug via familie en een tv programma begonnen met vloggen. Wat was dit leuk om te proberen en ik ben hier nog steeds beginnende en zoekende je hoor….
Maar de eerste stap is gezet; wij zijn ons eigen kanaal begonnen ,de Vondenhoffjes, we vloggen eigenlijk hoe we nu als familie verder gaan na de hulp vanuit het programma als familie.
Alle tips en adviezen vanuit jullie kant zijn meer als welkom ! Dankjulliewel 🥰