10 Reacties

2 jaar geleden

Vanaf wanneer jij dat goed vindt 😉 Hier heeft ze al een paar keer wat hapjes ijs op

2 jaar geleden

Mijn zoon heeft laatst heerlijk genoten van zijn eerste softijsje, hij was toen 17 maanden. Vanaf 1 jaar mogen ze alles hebben werd mij verteld door het CB.

2 jaar geleden

Hier ook al geprobeerd, maar dat is hem nog wat te koud 🤣 Maar met de wafeltjes gaat hij wel graag lopen.

2 jaar geleden

Hier word het volop gegeten. Ik kan echt geen enkel ijsje meer eten zonder het te delen... 😅 of het nou softijs of waterijs is maakt niks uit ...

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook al meerdere malen hapjes softijs op. Nog geen heel ijsje voor haarzelf.

2 jaar geleden

Ze is er hier dol op dus af en toe krijgt ze er eens 1

2 jaar geleden

Hier koemelkallergie, maar ons meisje eet ook af en toe een waterijsje of sorbetijs met dit snikhete weer.

2 jaar geleden

Ik deed vanaf 1... want de drinkt ook gewone melk. Kinderijsje is meer dan genoeg🙃

2 jaar geleden

Wij hebben een meisje wat gek is op ijs.

2 jaar geleden

Ik vind persoonlijk dat daar erg veel suiker in zit. Ik heb watermeloen en honing meloen gepureerd en in ijsbakjes ingevroren. Ze is er dol op! Hetzelfde ga ik doen met mango en ananas.. Nadeel is wel, je eet dan alleen ijsjes thuis..