9 Reacties

4 jaar geleden

Die zien er fijn uit! Nooit eerder gezien. Ik heb die van babylonia, tricot slen cool. Vond ik zelf heel fijn, heel zacht en omdat ik de cool variant hebt is deze niet snel te warm. Verkopen ze overal wel.

4 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd of je voor een wikkeldoek of draagzak gaat, wat is 't verschil?

4 jaar geleden

Wij willen ook graag veel dragen in een draagdoek. We willen een doek ipv een draagzak omdat je er meer kanten mee uit kan. Je kunt dan op de buik en op de heup dragen. We willen zowel een stretchy wrap kopen als een geweven doek, zodat je lekker lang door kunt gaan met dragen en op den duur ook op de rug kunt knopen. Ben nu voor de stretchy wraps naar ByKay en Babylonia aan het kijken, maar moet nog een beetje uitzoeken wat de opties en verschillen precies zijn - dat zijn er nogal wat namelijk! Voor de geweven doek wil ik er zoieso eentje van Amazonas, omdat dat een vrij lichte en zachte doek is en we daar waarschijnlijk rond de zomer mee beginnen (en omdat ik echt verliefd ben op de veelkleurige patroontjes). Daarnaast ws ook een wat dikkere, maar moet ook daar nog wat meer research naar doen. Leuk om een topic over dragen te zien!

4 jaar geleden

Ziet er leuk uit! Verzenden ze het misshcien? Ik wil een draagzak waarschijnlijk omdat ik een kluns ben met een doek hahaha. Maar welke weet ik nog niet of ik vind ze niet fijn of te duur.

4 jaar geleden

Voor onze eerste zoon een draagdoek gehaald maar wat een drama om die om te krijgen met een baby erin. Deze nog om kunnen ruilen voor onderstaande draagzak. Deze draagzak erg veel gedragen omdat hij makkelijk om te doen is met een kleine erin en is voor een langere tijd te gebruiken zowel voor als achter.

3 jaar geleden

Volgens hij site verzenden ze ook buiten de USA? Alleen wordt het dan verscheept, zodat er levertijd van 3 weken op kan zitten. Tenminste, zo lees is het... En anders misschien via Amazon? 😃 Prachtige doeken overigens, kende het merk niet!

3 jaar geleden

Ik heb deze kunnen kopen voor een klein 25eur (faillisement verkoop) bij mij is het geen stretchy stof.

3 jaar geleden

Hoi allen, bedankt voor jullie fijne reacties! Na een volle werkdag even tijd om te kijken wat jullie allemaal sturen / vragen :) @ Michelle c: fijn om van een Nederlands merk te horen! Had je de stof in een winkel kunnen voelen? Ik zoek idd een koele stof (baby en ik zijn samen al warm zat gok ik ;) En mamaloes is fijne website! (Maar zou liefst eerst even ergens voelen en knopen) @ mommylife : misschien wel beide ? Draagdoek (losse doek die je zelf knoopt) lijkt me voor in huis ideaal, soort extra shirtlaagje, waar toevallig je baby in hangt. Voor wandelen buiten misschien een draagzak (voorgevormde 'rugzak' met clips te sluiten), misschien makkelijker over jas aan te doen? Of wellicht handiger voor als ze ouder zijn en lekker om zich heen willen kijken? En wat vindt manlief fijn werken? Hij wil ook graag dragen. :D Ik denk eraan een draagdoekconsulente aan huis te laten komen, dan kunnen we wellicht verschillende opties proberen. @ colourfan: jij bent er zo te lezen ook al flink in gedoken! Leuk! Geweven doek lijkt me iets moeilijker knopen en wat stugger wellicht? En ik ben maar een kleine dame, het is wellicht verkeerd ingeschat, maar geweven doek verdwijn ik mogelijk in, haha. Ben benieuwd wat jij fijner gaat vinden! @ mommyof3: misschien verzenden ze wel, maar zal vast lang duren en terugzenden als t niet bevalt misschien helemaal ?? :/ plus even de stof voelen is altijd fijn, dus was erg benieuwd of iemand een adresje in Nederland wist. :) @karlijnm: weet je nog of je een geweven of stretch draagdoek had die niet fijn werkte? De tula free to grow staat ook op ons lijstje van mogelijke draagzakken! Fijn om te lezen dat jij daar zulke fijne ervaringen mee hebt! @ mvgvx: ja precies, lange levertijd, dure invoerrechten gok ik zo... Bij Amazon zag ik dat de gevonden leverancier niet aan Nederland levert... Helaas!

3 jaar geleden

Oh vergeet ik @kyuubi: bedoel je met 'deze kunnen kopen' dit merk doek? (Solly baby) of dit type draagdoek? En waar ben je destijds geslaagd?