43 Reacties

4 jaar geleden

Chantal jij succes ik duim voor je dat alles goed is en dat het kleintje lekker blijft zitten😘

4 jaar geleden

Succes

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze geen hartactiviteit kon waarnemen. (5.6) 😢

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
😥 sterkte meis

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
Ik dacht dat dat nog kon komen tot 7 weken dat hebben ze bij mij toen gezegd Mag je nog terug voor een extra echo

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
Dat kan toch nog komen? Mikn gynecaloog doet geen echos onder de 7 weken omdat er soms nog geen hartje klopt en ouders dan vaak onterecht zich druk maken

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
Bij 5.6 is het vrij vroeg om het hartje te horen, sommige zijn laatbloeiers, hoop dat je over 2 weken nog een echo hebt het kan dan helemaal anders zijn

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
Het kan inderdaad nog te vroeg zijn om het hartje te zien kloppen, mag je snel terug?

4 jaar geleden

Ze was er echt heilig van overtuigd dat dit niet goed gaat komen. Ik mag dinsdag terug.

4 jaar geleden

Helaas was het volgens de verloskundige geen vitale zwangerschap, omdat ze ...
Onze gyneco doet geen echo onder de 8 weken omdat er geen hartactiviteit soms te zien is. Blijf de hoop houden ! Het kan nog komen ! 🙏 ik duim alvast mee voor jou!

4 jaar geleden

he hartje gaat toch pas kloppen in de 6e week heb ik altijd geleerd!! hou hoop misschien is het wel te vroeg geweest!!

4 jaar geleden

Ze was er echt heilig van overtuigd dat dit niet goed gaat komen. Ik mag di ...
Mmm gek. Het kan namelijk echt zo zijn dat een hartje pas na 6 weken gaat kloppen. 5.6 is echt nog heel erg vroeg. Nog niet opgeven, kan elke kant op gaan.

4 jaar geleden

Ik had met 5.5 ook echo en ziet er hetzelfde uit als bij jou nu afgelopen donderdag geweest 7.5 en alles is perfect dus maak je nog niet te druk

4 jaar geleden

Laat maar iets van jou weten, aub. Ik had vanochtend ook vreselijk buikpijn. Ik maak me ook beetje zorgen om. Ik heb pas op 4mei afspraak

4 jaar geleden

Reactie op Daniellerijke

Ik had met 5.5 ook echo en ziet er hetzelfde uit als bij jou nu afgelopen d ...
Heb jij een foto hiervan? 🙂

4 jaar geleden

Na mijn weten is het hartje er ook vanaf 6 weken. Sterkte met wachten. Zei de gynacloaag wat over de grote of vorm of iets waarom ze dacht niet goed?

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Na mijn weten is het hartje er ook vanaf 6 weken. Sterkte met wachten. Zei ...
Ze zei dat ze nog nooit geen hartslag heeft gezien bij 5.6. En dat het er niet vitaal uitzag. Vruchtzakje was wel gelijk aan de 5.6...

4 jaar geleden

Ik had op werk een echo laten maken door de gyn (werk op verloskunde) ook met 5+6. Ze zei dat het er prima uitzag maar dat het nog te vroeg was voor het zien van het hartje!

4 jaar geleden

Ik had op werk een echo laten maken door de gyn (werk op verloskunde) ook m ...
Kon ze bij jou al goed het vruchtje zien? Of ook alleen een vruchtzak met dooier?

4 jaar geleden

Ik heb een echo gehad 6+2 in het ziekenhuis, geen hartje nog (komt zelden voor zo vroeg zei ze), vruchtzakje en dooierzakje zichtbaar en ze zei dat alles er goed uitziet, over 2 weken terug voor t hartje! Dus volgens mij is het niet gek hoor en kun je (zolang t vruchtzakje / dooierzakje op de goede plek zitten) er nog niks van zeggen.. of was er een andere aanname waarom ze dit dacht?