5 Reacties
2 maanden geleden
In de auto kijkt ons meisje van bijna 4 jaar gewoon naar buiten. We hebben een tekenbord wat je elke keer kan uitwissen, boekjes en haar knuffels. Voor langere afstanden hadden we een dvd speler maar die is niet meer interessant.. en verder kletst ze heel veel naar ons toe🤣🙉🙈
2 maanden geleden
Wij hebben in de auto Boekjes en tekenbordjes. Meestal neemt mijn dochter nog een pop mee en mijn zoontje iets van een auto ofzo. Als we langer moeten rijden mag hij zijn kidizoom camera met koptelefoon meenemen. Maar meestal gaan we dan ook rijden op slaaptijd van de middelste en het gebeurd regelmatig dat mijn zoontje van 4 dan ook nog even in slaap valt.
één maand geleden
Voor thuis zou je nog kunnen kijken naar de magnetische stenen, deze kunnen uren speelplezier geven. Misschien de grote knex, is ook erg leuk.
Voor onderweg een tekentablet, deze kan je ook makkelijk mee nemen naar een restaurant
één maand geleden
In de auto hebben we boekjes (die we thuis niet hebben), tekenspullen en muziek/luisterboeken. Soms ook de Tiptoi of Magibook mee. Verder veel kletsen en ik zie ik zie wat jij niet ziet.