107 Reacties

4 jaar geleden

De blauwe grote van de ikea
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Bamny Play Mat/Play Rug Children Large Baby & Children's Feeding Rug Animals Dress Boys & Girls Playmat Indoor & Outdoor Water Repellent Play Mat 200 * 180 cm https://www.amazon.nl/dp/B07YDWB2DT/ref=cm_sw_r_cp_api_glc_i_GDM2NR0BK7FBBRRW9527?_encoding=UTF8&psc=1

4 jaar geleden

Ik heb een soort tegels van rubber (zacht) die je op de grond kan leggen

4 jaar geleden

Wij hebben op advies van de kinderfysiotherapeut een kleed laagpolig gekocht. We hadden er eentje van 2x1.55m en een kleinere

4 jaar geleden

Reactie op Springg

Bamny Play Mat/Play Rug Children Large Baby & Children's Feeding Rug An ...
Zo een hebben wij ook: https://www.bol.com/nl/p/edushape-dubbelzijdige-xpe-speelmat/9300000002647076?referrer=socialshare_pdp_androidapp Echt ideaal! Groot, maar kan ook makkelijk kleiner gemaakt worden. Ook heel makkelijk schoon te maken, echt een aanrader 👍

4 jaar geleden

Die is heel leuk! Dat vindt de kat ook 😹

4 jaar geleden

Het is niet heel dik maar ik heb een autospeelkleed gekocht via marktplaats. Ik leg er zelf een warme deken onder zodat het zachter en warmer is.

4 jaar geleden

Oh ja en hij kan hier waarschijnlijk nog jaren mee spelen 😉
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij zijn heel blij met het XL speelkleed van Love By Lily. Groot, anti slip en makkelijk te stofzuigen. (Mag ook in de wasmachine.) Niet super dik, maar écht warm genoeg(wij hebben betonnen vloer zonder vloerverwarming) en nu ons kleintje nog niet van haar plek weg rolt, leg ik 'm meestal dubbel neer.

4 jaar geleden

Ik heb een soort tegels van rubber (zacht) die je op de grond kan leggen

4 jaar geleden

Deze hebben wij ook. Vind hem super fijn

4 jaar geleden

Wij hebben ook de puzzelmat met letters

4 jaar geleden

Wij hebben van die schuim tegels, zag je vroeger veel met cijfers erop die je aan elkaar kan puzzelen. Maar bij action hebben ze ook zulke tegels maar dan groen met gras motief, en blauw met water motief. Wij hebben 2 pakketen gehaald en waren 10 euro kwijt. Is ongeveer 1.20 bij 1.60 en hij kan lekker zn gang gaan, misschien niet heel warm maar Wij hebben vloerverwarming. En vind super handig want hier heeft hij grip op en verschuift niet. Misschien een tip? 😊 Wij hebben ook speelkleden gehad, maar toen onze kleine man eenmaal veel ging rollen en druk doen spuugde hij ook wel eens iets en dan bleef je wassen en schoonmaken 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Boysmom2023

Wij hebben van die schuim tegels, zag je vroeger veel met cijfers erop die ...
Normaal gesproken word dit vaak onder zwembaden etc gebruikt

4 jaar geleden

Ik heb de cushy play mat van Ik & Ich. Foto is niet mijn huis.

4 jaar geleden

In de Ikea heb je van die dikke plastic speel matten die je makkelijk bijeen kan plooien