30 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben zowel een speelkleed met speelboog als een losse speelboog. Beiden zonder muziek maar wel met "belletjes" in. Ik heb gewoon gekozen wat ik mooi vond.

5 jaar geleden

Wij hebben de ‘Tiny Love Babygym - Magical Tales’. Ik vind het een mooi design en er hangen verschillende dingen aan waaronder een rammelaar, een spiegeltje een egeltje waar een muziekje uitkomt als je hem aanstoot.

5 jaar geleden

Wij hebben de klappa babygym van ikea, zacht opvouwbaar en wasbaar ideaal

5 jaar geleden

Wij hebben de ‘Tiny Love Babygym - Magical Tales’. Ik vind het een mooi des ...
Same here

5 jaar geleden

Wij hebben van Fisher price zitten verschillende dingen bij die je eraan kan hangen, een spiegel waardoor ze naar zichzelf kijken en een leeuw waar muziek uit komt. Liam vind het hartstikke leuk😁

5 jaar geleden

Reactie op Banaan

Wij hebben van Fisher price zitten verschillende dingen bij die je eraan ka ...
Wij hebben hem van onze ouders gekregen,maar we hadden hem anders zelf gekocht mede om de vrolijke kleuren en het is makkelijk uitwasbaar.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Little Dutch.. ziet er superleuk uit en onze meid vind hem ook leuk... heb hem nu ook veel in de box liggen.. het kussen is ook lekker zacht..

5 jaar geleden

Wij hebben de vtech dierenvriendjes. De mat kun je vast zetten, schoonmaken en alle artikelen zitten vast. Ook kan je hem op verschillende standen zetten. Ook maakt hij geluid en licht

5 jaar geleden

Hij is nu in de aanbieding bij prenetal

5 jaar geleden

We hebben de houten van little dutch en een gekleurde.

5 jaar geleden

Hij is nu in de aanbieding bij prenetal
Is helaas uitverkocht leek me zo leuk en heb een cadeau bon van prenatal

5 jaar geleden

De speelkleden van Tiny Love. Vrolijke diertjes en in 1 zit ook geluid zodra je er tegenaan slaat. Onze dochter vindt het helemaal geweldig. Hier is die nu afgeprijsd naar 40 euro: https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/tiny-love-speelkleden/20525/tiny-love-gymini-sunny-day-meadow-days/154967/?gclid=CjwKCAiAr6-ABhAfEiwADO4sfaF0hB1iSQ0SXNPSDMvqNe_rjkPyxwppkzeK5zOx7WRwx9dXdGQwZhoCCNgQAvD_BwE

5 jaar geleden

Wij hebben de ‘Tiny Love Babygym - Magical Tales’. Ik vind het een mooi des ...
Ja ben ook fan! Hier hetzelfde alleen een andere versie.

5 jaar geleden

Ik heb die van nijntje, onze meid vind er weinig aan

5 jaar geleden

Ik heb doe van Nijntje mijn meisje vind het wel leuk maar niet altijd ze is nu ook pas 3 maanden

5 jaar geleden

Ik wilde ook zo'n gekleurde van bijv Tiny Love, maar we hebben nu mn schoonvader gevraagd zo'n houten babygym te maken. Ik wil dan zelf nog een speelkleed maken met verschillende soorten stofjes, die ze kan voelen.

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van skip hop van marktplaats opgehaald. Nieuw kost die 70 euro en ik had hem voor 16 uit de buurt. Er staan er genoeg op doordat ze er maar kort plezier van hebben

5 jaar geleden

Reactie op MariekevL

Ik heb er 1 van skip hop van marktplaats opgehaald. Nieuw kost die 70 euro ...
Wij hebben 2 verschillende babygyms maar ook gekregen. Vriendinnen zeiden al is zonde om nieuwe te kopen

5 jaar geleden

Ik heb gister deze besteld https://www.vanastenbabysuperstore.nl/speelkleed-kinderkraft-smartplay?gclid=CjwKCAiAr6-ABhAfEiwADO4sfXVIA6CsvSmmso-sa-C-EiC_-IdOF76SmP78h-GECcrD2yFr4_uUlxoCDroQAvD_BwE Maar dan bij de liddl voor 40,- Leek mij wel handig dat je er een ballenbak van kunt maken!

5 jaar geleden

Wij hebben een babygym van de playgro (gekregen als kraamcadeau voor onze oudste dochter) onze dochter was er al helemaal gek van en onze tweeling nu ook. Het ding is wel hysterisch gekleurd, maar ach ... 😅