19 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees graag mee! Hier namelijk hetzelfde 'probleem'.

5 jaar geleden

Kan je zijn speen niet een tijdje vasthouden als je hem in z’n mondje doet zodat hij er niet weer meteen uitvalt. Hier hetzelfde maar als hij eenmaal diep slaapt dan word hij ook niet wakker als zijn speen eruit valt

5 jaar geleden

Hier t zelfde haha. Heeft altijd doorgeslapen, en sinds een week word hij gemiddeld rond 3 uur wakker en wil die de speen, ben dan bezig tot 7 uur smorgens haha

5 jaar geleden

Wij hebben dit al vanaf de geboorte, om gek van te worden! En nog steeds geen oplossing gevonden.. helaas is het hier niet alleen snachts maar de hele dag door. Dus ik lees graag mee!

5 jaar geleden

Misschien aan de zijkanten vd speen vastplakken. Soort speciale plakband die ze in het ziekenhuis gebruiken. Mijn vriendin doet dit zo. En het helpt echt

5 jaar geleden

Reactie op Bouthaina

Misschien aan de zijkanten vd speen vastplakken. Soort speciale plakband di ...
Volg deze tip aub niet op! Echt gevaarlijk hoor..als je kindje moet spugen of hoesten kan ie er zomaar in stikken!

5 jaar geleden

Ik geef in dit soort gevallen gewoon even wat melk (bv), na een paar sokjes is ze weer soezelig en slaapt ze weer verder in haar diepe slaap. S nachts biedt ik eigenlijk nooit een speen aan. Ze slaapt zonder 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Bouthaina

Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Bouthaina

Oeh, dit lijkt me niet echt veilig. Hier werkt het om even tegen haar neusje te duwen als je de speen erin stopt. Dan gaat ze goed op de speen zuigen en houdt ze hem langer vast.

5 jaar geleden

Zodra ik de speen erin doe aai ik een wangetje en houd mijn duim op de speen zodat ie die vastzuigt. Vaak duurt dat even een ninuut of 2, en dan zit de speen soms uren vast. Dat met die tape riep ik ooit al een keer om met touwtjes achter de oren te doen ofzo haha maar dan als grapje , maar dat er dus echt tape bestaat...dat lijkt me eng, met spugen komt die dan niet los, maar wat als de kleine de tape eraf trekt en in zijn mondje stopt. Nee lijkt mij niks..

5 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Zodra ik de speen erin doe aai ik een wangetje en houd mijn duim op de spe ...
Whahaha dat heb ik ook een keer geroepen en mijn man keek heel opgelucht, want hij voelde zich schuldig dat hij wel eens dacht dat met vastzetten handig zou zijn. Maar zoals je zegt dat waren grapjes en niet iets dat we echt overwogen. 😂 Bij ons was het een fase en is het weg gegaan. Hier heeft hij het heel soms alleen nodig bij inslapen en niet bij doorslapen, dus ik zou niet weten wat werkt 😕

5 jaar geleden

Gebruikt je kindje overdag ook een speen? Want dan zou je overdag (als je zelf niet wil slapen 😉) kunnen proberen om de duim van je kindje in zijn mond te stoppen i.p.v. de speen. Wie weet pakt hij dat, en dat kan hij dan zelf snachts doen. *Kleine opmerking daar over, mijn dochter paks soms haar vuistje om op te sabbelen, dat geluid door de babyphone is ook niet echt chill 😂

5 jaar geleden

Reactie op Cvbe

Gebruikt je kindje overdag ook een speen? Want dan zou je overdag (als je z ...
Ja die van mij ook en daarna huilt hij omdat het niet genoeg is haha

5 jaar geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Ik geef in dit soort gevallen gewoon even wat melk (bv), na een paar sokjes ...
Als mijn zoontje hem loslaat en weer huilt heeft hij toch echt honger ik geef ook een fles die hij dan schoon op drinkt en hij nog een paar uur slaapt. Rond de 3 a 4 maanden veranderd vaak het slaap/voedingspatroon ineens dus je kan het proberen?

5 jaar geleden

Wij hadden dit ook maar lang leven de co sleeper ik hield het tutje vast en uiteindelijk vielen we bijde in slaap.

5 jaar geleden

Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen 🤦‍♀️
nou indd 😬 mijn zoontje hoest nog wel eens in zijn slaap en beetje spuug. Moet er niet aan denken als die door de speen stikt. Dan maar 100 keer uit bed als het moet.

5 jaar geleden

Ik heb sinds een week een soortgelijk probleem. Normaal gooit ze snachts redelijk snel de speen uit en slaapt ze tot sochtends zonder speen. Sinds een week wordt ze snachts wakker dan geef ik de speen en dan slaapt ze weer een uurtje en dan wilt ze de speen weer. Nu slaapt ze nog in het wiegje naast mijn bed, maar ik zit er nu aan te denken om haar op haar eigen kamer in der ledikant te gaan leggen misschien dat ze dan rustiger slaapt. Moet toch iets proberen.

5 jaar geleden

Hier t zelfde haha. Heeft altijd doorgeslapen, en sinds een week word hij g ...
Wij hadden dat ook! Voeden hem nu gewoon 90+3 om 3 uur en dan tukt ie wel redelijk verder tot 6-7