23 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn nu ook begonnen met de speen afleren. Maar hij schreeuwt huilt en slaat echt alles bij elkaar.. eerste avond na een half uur al toegegeven.. ja heel slecht I know. Nu tweede poging maar het is echt niet gemakkelijk. Alle onzin verhaaltjes over dat de speen nu ergens anders naar toen gaat wil hij echt niet horen hij schreeuwt alleen; speen zoeken!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Wij zijn nu ook begonnen met de speen afleren. Maar hij schreeuwt huilt en ...
We zeggen steeds kapot. Net vroeg ze er toch naar dus man snel even een spee ook kapot geknipt. Toen wilde ze hem in prullenbak gooien. Onze 2e nacht was ook pittig. Maar wij hadden geluk dat de 1e nacht wel goed ging (denk omdat ze toen pijn van kramp had en andere prioriteiten dan speen). Als het de 1e avond geweest was als gisteren hadden we misschien ook toegegeven. Nu avond 4. Niet in eigen bedje maar de ligt wel heerlijk tussen ons in te slapen. Het lastige met het krijsen is (vind ik) dat je niet weet hoelang het duurt. Uiteindelijk bleek het hier reuze mee te vallen. Maar vannacht toen ze haar keijsbui had dacht ik wel echt, whaaa waar zijn we aan begonnen. Terwijl dit met denk ik zo'n 15 minuten weer voorbij was, en dit de enige bui die nacht bleek te zijn. Sterkte, alles op z'n tijd!

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

We zeggen steeds kapot. Net vroeg ze er toch naar dus man snel even een spe ...
Ja wij hebben de poging gestaakt.. we proberen het over een paar maand wel weer. Heb hem niet vaak zo overstuur gezien en dat zegt wat. Hopelijk kan hij over een maand weer wat beter communiceren en kunnen we afspraken maken met hem. In de hoop dat het dan beter gaat. Nu was het niet te doen