12 Reacties

2 jaar geleden

'Last' hij heeft zijn vervelende momenten gehad ja. Nog een weekje in sprong7.

2 jaar geleden

Poeeeh ik vind het net zo heftig als de vorige zes sprongen! Korte slaapjes, huilerige en gefrustreerde baby. Duurt gelukkig niet de volle zes weken maar ik heb al zeker een paar heftige dagen meegemaakt!🥲

2 jaar geleden

Hier merken we het ook. We zitten er midden in. Maar eigenlijk mogen we niet klagen want de nachten zijn (nog) goed! Vooral het aankleedkussen is drama..verschonen en aankleden is een no go, krijsen! Een speeltje geven of gek doen helpt soms iets en soms gewoon niet 😅. zo rond het ochtendslaapje is het ook erg "gezellig". Normaal wordt hij wat hangerig en wil dan naar bed. Nu wil hij naar bed, maar eenmaal daar, wil hij niet slapen en het liefst weer eruit en tja daar doet mama niet aan mee..🤦‍♀️. Uiteindelijk heeft hij toch een half uur geslapen. Nu hopen dat z'n middagdutje beter gaat 🙏

2 jaar geleden

Tot nu toe weinig last van, heb echt 1 dag gehad met haar dat ik dacht wat heb je vandaag, ze moest werkelijk overal om huilen.

2 jaar geleden

Ik denk dat dax er wel best last van heeft. Soms uit het niets huilen. Veel mopperen, heel aanhankelijk zijn, gillen met verschonen, vaak in de nacht ineens in zn slaap huilen. Hier speelt het krijgen van 3 tandjes tegelijk denk ik ook flink mee. Maar pff op het moment breekt ons het wel best op. Waar dax eerst doorsliep en overdag goed sliep, ben ik nu de halve nacht wakker en wil hij overdag ook niet graag slapen.

2 jaar geleden

Hier in alle heftigheid aanwezig! Sinds 2 weken slaapt ze niet meer door, meldt zich vaak rond 11/12 uur 's nachts en 04.00u... eerste nachten was ze wel te troosten, maar als snel bleef ze huilen tot ze bij ons weer in slaap kon vallen, maar wegleggen is geen optie, daar wordt ze elke keer wakker van. Helaas nu ook met de slaapjes overdag... gisteren heeft ze alleen bij mij op de arm geslapen, wegleggen was een no go, zo vermoeiend! Vanmorgen heb ik een groot matras op de grond gelegd, zijn we samen op gaan liggen en na 3 kwartier durfde ik het aan om de kamer uit te gaan en heeft ze daar verder geslapen 🙈 Ik vind het behoorlijk pittig momenteel, zo aanhankelijk, huilerig en niet willen slapen!

2 jaar geleden

Nachten zijn prima. Weigert zijn warme maaltijd. Slaapjes overdag DRAMA!!!! Eigenlijk gewoon helemaal NIET. Als we geluk hebben slaapt hij in totaal overdag 3 kwartier. Jengelig..huilerig.. denk dat er ook een 3e of zelfs 4e tand aan komt. Al met al.. pittig. Kan niet wachten tot het voorbij is. Haha

2 jaar geleden

Mmmm wij zitten erin kwam ik net door dit topic achter vandaar dat ze weer zo moe is🙃 ze wel eenkennig, maar dat was ze al...

2 jaar geleden

Ik neem me woorden ook terug, we zijn al anderhalve week wat aan het Kwakkelen met onze gezondheid, dus dacht zelf dat het daar mee te maken had, we zijn nu aan de betere hand en nog is ze zo als hoe ze was. Veel wakker in de nacht, en weer komt ze voor de fles, huilt echt werkelijk om alles. Merk het vooral hier aan de slaapjes, en ja geef het maar eerlijk toe het breekt je wel, en dan zeggen ze een mama mag niet ziek zijn nou de combinatie van alles best pittig.

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Hier merken we het ook. We zitten er midden in. Maar eigenlijk mogen we nie ...
Toeval of toch het begin van een drama sprong? meneer is snachts weer meerdere keren huilend wakker en gelijk stil als je hem oppakt. Gisternacht ook koorts dus een zetpil gegeven en gelukkig toen weer gaan slapen. Afgelopen nacht was drama maar blijkt de kdv gewoon 1 fles vergeten te zijn 🤯! Kwamen we achter bij het uitpakken van z'n tas, toen hij net op bed lag. Dus toen het drama werd alsnog een fles gegeven en daarna ging het wel weer.. zou het dan toeval zijn of het begin van opnieuw drama nachten? 😅

2 jaar geleden

Hier zijn de nachten sinds anderhalve week drama. In zijn slaap ontroostbaar huilen iedere 2 tot 3 uur. Daarnaast ook nog een tandje die doorkomt en een fikse verkoudheid. Wij hebben nog niet eerder zo een heftig sprongetje gehad.

2 jaar geleden

De nachten zijn een drama, zelfs nu nog 'na de sprong' (het kan langer/korter zijn dan aangegeven, I know) maar de Slaapjes duren hoogstens maar 2uur ofzo. 😫😴 En nu dat de partner ook ziek is, doet hij al helemaal afstandelijk.. ja hij wilt de kleine niet ziek maken, maar vroeg of laat word hij ook ziek.. Deamon zit zelfs met een Loopneusje 🤷‍♀️. Dus vandaag was helemaal een drama, omdat hij slecht geslapen heeft is hij door de dag vervelend. Smiddags zelfs eigenlijk niets gegeten en omdat hij oververmoeid was, hebben we hem maar in bed gelegd. Na dit dutje heeft hij zijn groentjes op gegeten. Nu net zijn fruitpapje op.