13 Reacties

6 jaar geleden

Drink je bruisende dranken? Ik heb soms gevoel dat jij beschrijft als k teveel bruisend water ofz drink... ik open dan steeds men armen en adem hard in en uit... helpt wel voor mij 😅

6 jaar geleden

Ik heb dit precies hetzelfde. Ik heb overleg gehad met mijn verloskundige en zij kon niet meteen bedenken wat het kan zijn (vind ik geruststellend, aangezien er geen alarmbellen gaan rinkelen). Zij dacht dat het misschien mijn darmen zijn die toch moeten wennen aan hun nieuwe positie. De huisarts heeft voor de zekerheid wat urine op kweek gezet... mocht ik hier een uitslag van krijgen die wat specifieks benoemd wil ik dit wel met je delen? En tips... ik merk dat overeind blijven en lopen inderdaad beter is dan liggen, zitten etc

6 jaar geleden

Ik heb Hetzelfde! Dus ik blijf het even volgen hier.

6 jaar geleden

Ik heb het ook sinds vanmiddag... 19 weken zwanger. Aantal keer overgegeven. T lijkt nu wat te zakken. Ik had een broodje kip bij de Hema gehaald. Dacht wellicht was die niet goed ? Maar nu ik dit lees is t misschien toch zwangerschap gerelateerd ?

6 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik heb Hetzelfde! Dus ik blijf het even volgen hier.
Ik heb zojuist uitslag van de huisarts gehad (ik heb vanochtend urine ingeleverd). Ik moet morgen opnieuw urine inleveren en dat gaan ze toch voor de zekerheid op de kweek zetten. Hopelijk hoor ik dan snel meer.

6 jaar geleden

Ik herken het gevoel wat je omschrijft. Bij mij trekt het dan ook door naar mijn rug. Had er regelmatig al last van voor de zwangerschap en had het idee dat dit door maagzuur kwam na (veel), vet eten..

6 jaar geleden

Ik heb een maagontsteking, dat is niet ongewoon tijdens een zwangerschap, volgens mijn gynaecoloog. Ik heb een voorschrift voor Omeprazol en had na enkele uren veel minder last (dat was gisterenavond, ondertussen heb ik geen last meer). Ongeveer een jaar geleden had ik een maagzweer en de ontsteking voelde min of meer hetzelfde, alleen niet op dezelfde plek. Dus toch maar even naar mijn dokter gebeld. Hopelijk voel je je snel beter! 🌼

6 jaar geleden

Heb net toch ook maar de verloskundige opgebeld . Moest echt huilen van de pijn ... de verloskundige zei zolang je geen pijn bij je baarmoeder heb zit je kindje goed.. maar de pijn kan komen dat m’n baarmoeder nu hard aan groeien is en daardoor de darmen naar boven duwt .. de darmen moeten nu plekje zoeken en dat kan (vooral als je gevoelige darmen hebt, zoals bij mij) echt enorme pijn doen.. zit nu beetje onderuit in de bank en dat werk wel beetje ontspannend .

6 jaar geleden

Oh wat naar zeg! Is het echt onder je rib? Ik had het tussen mijn ribben namelijk. Dat bleek een zwevende rib te zijn en de spieren er tussen. Nu fysio gehad en masseert mijn man af en toe. Dat voelt fijn.

6 jaar geleden

Reactie op sh6

Heb net toch ook maar de verloskundige opgebeld . Moest echt huilen van de ...
Pff hier ook vreselijk veel pijn ! Heel bizar. Heeft ze ook gezegd hoe lang dit aan kan houden? Ik had toen even een moment dat ik t niet meer voelde. Weer iets hè gegeten en t begint opnieuw !

6 jaar geleden

Reactie op sh6

Heb net toch ook maar de verloskundige opgebeld . Moest echt huilen van de ...
Hoe voel jij je nu ? Ik heb niet meer zo'n pijn aanval gehad nadat ik flink veel had overgegeven nam de pijn af. Sinds dien niets meer gegeten. Dus spannend of dat weer gaat..

6 jaar geleden

Reactie op Ess87

Hoe voel jij je nu ? Ik heb niet meer zo'n pijn aanval gehad nadat ik flin ...
Bij is overgeven gelukkig niet de aan pas gekomen, sinds ik m’n lichaam echt rust gaf daalde de pijn! Moet zo weer werken dus ben benieuwd! Hoop dat als jij gegeten heb toch nog wel oké voelt! Ik zal einde van de dag weer berichtje plaatsen !