25 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken het ben nu ook ongeveer 6 weken en heb daar laat van gelukkig is het binne een paar minuten weg

4 jaar geleden

Weten jullie of dit ook al kan bij 4 weken? 🙄

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar hoor! Ik ben ook 5 weken zwanger. Had het telefonisch met de verloskundige besproken en die zei dat het heel normaal is omdat je baarmoeder en alles daaromheen helemaal aan het veranderen is. Ja ik ook pas over 5 weken echo, spannend!

4 jaar geleden

Allereerst: gefeliciteerd! Zelf ben ik 4.5 zwanger en ook ik ervaar steekjes, maar dan rechts onderin. Het maakt je inderdaad wat onzeker, maar ik denk dat dit erbij hoort. Ik heb aanstaande maandag al een hele vroege echo. Hele begripvolle verloskundige. Ze zei: we gaan gewoon kijken en indien we nog niets zien, doen we het een week later nog een keer.

4 jaar geleden

Reactie op Julia.

Weten jullie of dit ook al kan bij 4 weken? 🙄
Ja had ik toen ook al!

4 jaar geleden

Ik heb dat ook.. zaterdag 6 weken.. gelukkig over 2 weken eerste echo 🥳

4 jaar geleden

Hier ook 5+1 en precies hetzelfde! Ik heb het rechtsonderin. Fijn om te lezen, dat ik niet de enige ben. Ik mag ook nog even wachten op de eerste echo..

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Er zijn veel topics waarbij dit soort dingen uitgebreid besproken zijn. Daar kun je lezen dat het er allemaal bij hoort ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Allereerst: gefeliciteerd! Zelf ben ik 4.5 zwanger en ook ik ervaar steekje ...
Hai.. dankje jij ook! Ohh wat fijn zeg dat die van jou gewoon doorgaat.. Hier ivm t Corona afgezegd . mochten de richtlijnen veranderen mogen wel als nog rond 8 april... maar ik ga er maar vanuit dat het eind april wordt! Bedankt voor je bericht... zo bijzonder allemaal zo'n eerste keer zwanger en al die dingen die je voelt!

4 jaar geleden

Reactie op Santanaprins

Ik herken het ben nu ook ongeveer 6 weken en heb daar laat van gelukkig is ...
Ja hier is t idd ook steeds heel kort .... bedankt fijn om even te lezen... alles zo nieuw en spannend. Eerste zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Gefeliciteerd! Er zijn veel topics waarbij dit soort dingen uitgebreid besp ...
Oh... ik ben nog niet zo thuis op deze app. Alles is nieuw! Zal mij eens een beetje inlezen . Dank voor de tip. En jij ook van harte !

4 jaar geleden

Hier ook pas eind april eerste echo met 10 wkn i.v.m. coronavirus, zo jammer. Af en toe soort menstruatiekramp in onderbuik idd, dat is de baarmoeder die uitrekt waarschijnlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Baby0907

Ik heb dat ook.. zaterdag 6 weken.. gelukkig over 2 weken eerste echo 🥳
Ik ben zaterdag ook pcies 6 weken 😍... Echo 2 april... Kan niet wachten. Tot die tijd elke dag genieten van het zwanger zijn toch!

4 jaar geleden

Gebruikt er iemand ook baby app ?

4 jaar geleden

Ik ben zaterdag ook pcies 6 weken 😍... Echo 2 april... Kan niet wachten. T ...
Ik ben momenteel 6weken en 4 dagen zwanger Me eerste echo staat aanstaan woensdag ingepland Ik ben heel benieuwd 😄

4 jaar geleden

Ik ben zaterdag ook pcies 6 weken 😍... Echo 2 april... Kan niet wachten. T ...
Jaa ik precies hetzelfde! 😊

4 jaar geleden

Hier 6+4 weken en heb al een week lang last van enorme steken en pijn in de onderrug 2dagen geleden naar de dokter geweest met deze klachten en heeft bloed gekomen was enorm in paniek omdat het mijn 1ste keer is na een nachtje in ongerust te w8ten stelde de dokter me gerust niks aan de hand alles in orde deze klachten is omdat alles aan het vergroten is heb pas 2april mn 1ste echo

4 jaar geleden

Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben al krampjes. Soms heel erge steken maar ebt altijd weg. Soms zeurt het ook.. maar nog geen druppel bloed verloren! Dus ik zie het als iets positiefs en dat mijn baarmoeder lekker aan het groeien is en de kleine natuurlijk 🤗 Ik ben al erg gevoelig en voel alles op en in mijn lijf dus dat kan ook nog meespelen. Ik ben morgen 6 weken!

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben al krampjes. Soms heel erge steken ...
Ik ben heb precies hetzelfde als jij 😏

4 jaar geleden

Ja, al vanaf het begin ook steekjes. Ik ben 4+6 zwanger. Had het bij mijn vorige zwangerschappen ook.