13 Reacties

4 jaar geleden

Dag Eva ! Ik volg dit bericht. Ben ongeveer even ver, en voel sinds deze middag (na een halfuurtje hardlopen en nadien zware tafel te tillen) een zeer pijnlijke druk en harde steken/krampen op precies dezelfde plaats.. de pijn is na een uurtje slapen afgezwakt maar nog steeds duidelijk voelbaar. Hopelijk kan iemand ons hier vertellen of dit normaal is 😰🙏

4 jaar geleden

Ik had het ook rond die tijd en ben nu 2w verder, mij werd verteld dat het het uitzetten van de baarmoeder was!

4 jaar geleden

Vermoedelijk bandenpijn

4 jaar geleden

Denk dat het inderdaad bandenpijn is. Herkenbaar... bij mijn eerste bijna geen last van in het begin... 2e wel en nu weer.

4 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Vermoedelijk bandenpijn
Oh, dit is het inderdaad! Heel herkenbaar. Ook dat doorstralen naar de billen en bovenbenen! Dit is wel een geruststelling! Dankjewel. Heb inderdaad vandaag een flinke wandeling door mul zand gemaakt. Misschien iets too much! Nu lekker een kruikje dan. Dankjewel voor je reactie!

4 jaar geleden

Reactie op M_a_r_l_e_y

Dag Eva ! Ik volg dit bericht. Ben ongeveer even ver, en voel sinds deze mi ...
Ja, herkenbaar, zie de reactie hierboven, vond ik echt een goede omschrijving. Wel gek dat het alleen rechts is, heb jij het ook eenzijdig?

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Ja, herkenbaar, zie de reactie hierboven, vond ik echt een goede omschrijvi ...
Jep enkel aan de rechter kant, en straalt zo door tot m’n lies en bovenbeen. De reacties hier stellen me toch al enigszins gerust. Bloedverlies heb ik (nog) geen last van zoals beschreven in het artikel. Nu maar goed rusten dan :)

4 jaar geleden

Dit is het uitrekken van de baarmoeder. misschien ook handig om je urine te laten controleren voor de zekerheid, want van een blaasontsteking(urineweginfectie) krijg je ook van die constante steken in je onderbuik.

4 jaar geleden

Reactie op firdaous

Dit is het uitrekken van de baarmoeder. misschien ook handig om je urine te ...
Bedankt voor de tip! Het voelt wel echt anders dan een blaasontsteking, maar ik hou het in de gaten!

4 jaar geleden

Reactie op M_a_r_l_e_y

Jep enkel aan de rechter kant, en straalt zo door tot m’n lies en bovenbeen ...
Gek, hè, dat je lichaam nu al minder kan en gas terug neemt. Ik ook geen bloedverlies. Nu lekker op de bank met een kruik!

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Bedankt voor de tip! Het voelt wel echt anders dan een blaasontsteking, maa ...
Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap voelt ook heel anders aan dan als je niet zwanger bent.. heel graag gedaan!!

4 jaar geleden

Ik heb er ook heel veel last van, vanaf week 5 ongeveer. Momenteel 7 weken zwanger. Het schijnt erbij te horen zolang je maar geen bloed verliest. Je kunt natuurlijk altijd even dokter of verloskundige bellen.

4 jaar geleden

Reactie op firdaous

Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap voelt ook heel anders aan dan a ...
Hoe voelt een blaasontsteking dan als je zwanger bent?