162 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik ben wendy. Nog erg vroeg in de zwangerschap vandaag duidelijke test posetief maar moet eigelijk pas vrijdag ongesteld worden. Alleen gek de clear bleu digitaal zegt niet zwanger en van de action en kruitvat wel iemand hier meer ervaring mee. Heb al 2 jongends van 5 en 2

4 jaar geleden

Hai ik ben Cindy, 28 jaar en uitgerekend op 2 nov. Moeder van 1 dochter van 4 jaar. Ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen..en of alles goed blijf gaan!

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben Maaike. Ik ben 36 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik zou morgen ongesteld moeten worden maar ik had zo'n sterk voorgevoel en gisteren was ik misselijk dus heb ik een vroege test gedaan. Gelukkig was deze positief. Mijn vriend en ik zijn 7maanden bezig geweest om op dit punt te komen. Vorige week voelde ik wat veranderen in mn buik, of er gebeurde in ieder geval iets wat anders was als normaal. Ik kreeg ook een soort onbekende prikjes/steekjes in mn onderbuik. En toen ik gisteren heel de dag misselijk was wist ik wel dat het raak zou zijn

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Hoi ik ben wendy. Nog erg vroeg in de zwangerschap vandaag duidelijke test ...
Clear blue schijnt iets meer HCG nodig te hebben en de action test schijnt het gevoeligst te zijn. Morgen nog eens testen met ochtend urine, dan zie je het misschien duidelijker?

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Eefje, 31 jaar en al een zoon van 4 en een dochter van 11 maanden. Ik heb een onregelmatige lange cyclus en begin dec een vroege miskraam gehad. Nu weet ik bijna zeker dat ik de 14e m’n ei had, mijn gok was dat ik dus ergens eind deze week ongesteld zou worden. Nu kon ik gisteravond ineens heel scherp ruiken en voelde ik wat kramp in mijn onderbuik. Toch maar getest vanmorgen, en die gaf licht positief, maar twijfel of de test goed is uitgevoerd (urine schoot uit over schermpje). Morgen opnieuw testen... wat duurt zo’n dag lang. Uitgerekende datum zou 6 november worden, de verjaardag van mijn oudste (en zelf de 9e jarig).

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Hoi! Ik ben Eefje, 31 jaar en al een zoon van 4 en een dochter van 11 maand ...
Hoi eefje hier ook 14 de eiersprong gehad onderhand 7 testen posetief wel ligt ook uot gerekend 6 nov 😀😀 succes en hou ons op de hoogte

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Clear blue schijnt iets meer HCG nodig te hebben en de action test schijnt ...
Dankjewel vandaag weer kruitvat en ook weer posetief morgen maar afwachten

4 jaar geleden

Hee hee Ik ben tamara Ben 24 en al 9 jaar met me vriend En een geweldige dochter van 3 djelena Sinds paardagen zwanger gevoel en een positieve test🎉😇 zou nu 4 weekjes zijn en 6 nov uitgerekend🙏🤞 wat gezzelige om hier te zijn x

4 jaar geleden

Reactie op Tamara1995

Hee hee Ik ben tamara Ben 24 en al 9 jaar met me vriend En een geweldige d ...
Wat leuk Tamara ook ik 6 nov uit gerekend en er is nog een dame hier 6 nov wat spannned heel veel succes en plezier van je zwangerschap

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Daniëlle, 31 jaar en al trotse moeder van Ninthe die in april 3 jaar wordt. We zijn ongeveer 4 maanden bezig geweest tot ik van de week een positieve test in mijn handen had. Uitgerekende datum zou 5 november moeten zijn. Gek genoeg vind ik het deze keer veel spannender of alles wel goed gaat dan met de eerste zwangerschap..

4 jaar geleden

Hoi mijn naam is manon en mijn man en ik zijn na een KID traject van 7 pogingen zwanger 😁😁 eerste keer dus erg spannend, we kunnen het nog moeilijk bevatten. Uitgerekende datum zou begin november zijn. Na 3 testen waren we pas overtuigd 😊

4 jaar geleden

Hi, ik ben Laura en na een lang en vermoeiend traject in het ziekenhuis toch nog natuurlijk zwanger geraakt. Ik kan het nog niet geloven en heb al 4x getest! Dit wordt onze eerste :) De uitgerekende datum is 2 nov. Op 24 maart mogen we voor de eerste echo naar t ziekenhuis komen. Hopelijk is het dan echt. voor nu toch nog elke dag testen om er zeker van te zijn dan het allemaal goed gaat.

4 jaar geleden

Hoi ik ben karlijn, 28 jaar oud en al trotse mama van een dochter van 14 maanden. Vandaag en gister een positieve test gekregen. Het geluk had dat het na 1x meteen raak is geweest. Daardoor welke erg spannend en nog niet echt te beseffen. Als het goed is 6 november uitgerekend.

4 jaar geleden

Michelle, 31 jaar en voor het eerst zwanger. Uitgerekende datum ergens tussen 2 en 5 november.. Ik vind het allemaal erg spannend en onwerkelijk, maar ben er zo ongelooflijk gelukkig mee! Ik wil het het liefst van de daken schreeuwen, maar heb zelfs mijn huisarts nog niet in kunnen lichten omdat hij niet aanwezig was. Hoe ervaren jullie dat onwerkelijke en het tegen iedereen willen vertellen?

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Sharon, 30 jaar en zwanger voor het eerst. Echt heel pril pas 4+ weken maar zo onwijs blij en onwerkelijk ook. Ook hier wil ik het van de daken schreeuwen, met vrienden willen delen, gisteren per ongeluk bijna versproken, oeps. Leuk dit forum om dingen te posten en te lezen van jullie allemaal

4 jaar geleden

Reactie op MamaM88

Michelle, 31 jaar en voor het eerst zwanger. Uitgerekende datum ergens tuss ...
Heel herkenbaar! Ik heb wel direct mij weer aangemeld bij de VK. Eerste echo staat de 25e gepland omdat het de laatste keer vroeg mis ging. Het liefst wil ik het dus met iedereen delen, maar we wachten wederom nog eventjes af tot we iets zekerder zijn. Al kan er altijd nog iets gebeuren 😕 Ik weet ook echt niet of ik het tot de echo stil kan houden. Dus ben heel blij met dit forum om er toch over te kunnen praten!

4 jaar geleden

Hallo ik ben Kaithlyn en 23jaar samenwonend met een meisje me verloofde we hadden al 1 kliniek gedaan voor zwanger te geraken maar we mochten daar niet nu in 2 de kliniek wel en na 6 maanden onderzoeken enz te doen is het van de eerste keer raak wij zijn zo blij 😍

4 jaar geleden

Hallo lieve dames, Hier Maria, 37 jaar en in verwachting van mijn 4e kindje. Uit mijn vorige huwelijk al 3 geweldige kids. Nu dus met mijn verloofde in verwachting van een klein wondertje, van ons samen. Huisje vol dus😊😅 In januari mk gehad dus extra spannend nu. 3 november uitgerekend en 12 mrt onze eerste echo🍀🙏. Super leuk om dit alles met jullie te mogen delen en beleven. We gaan ervan genieten dames🍀❤

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Sanne, 31 jaar en een zoontje van 4 jaar. Vandaag positief getest, uitgerekende datum 4 november. Vorige zwangerschap was een miskraam. Dus heeeel spannend !

4 jaar geleden

Hallo dames, Mijn naam is Tamara, 31 jaar. Dinsdagochtend al een duidelijk positieve test in handen mogen hebben. Het wordt onze eerste, dus enorm spannend allemaal!