162 Reacties

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Colinda, 27 jaar. Mijn man en ik hebben eigenlijk pas sinds het nieuwe jaar besloten om het samen te gaan proberen om een kindje te krijgen, dus is het even wennen dat ik vanmorgen al een positieve zwangerschapstest had. We verwachten het rond 8 november. Het is ons eerste kindje, dus wel even spannend wat er allemaal gaat komen, maar vooral ook na het lezen van sommige verhalen erg dankbaar dat het zo snel mocht gaan.

4 jaar geleden

Hee allemaal, Super leuk zown groep die allemaal in de zelfde fase zit! Ik hoop dat we veel aan elkaar zullen hebben. Mijn Naam is Maurenna en ik ben 28, dit word mijn eerste kindje. Als het goed is; uitgerekend op 8 november! Mijn vriend is al wat ouder en heeft al kinderen en we zijn momenteel op zoek naar een leuk huis om samen te wonen. Deze zwangerschap ging heeel snel.. en ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.. 🙈 Groetjes Maurenna

4 jaar geleden

Reactie op M.K.

Hee allemaal, Super leuk zown groep die allemaal in de zelfde fase zit! I ...
Spannend!!!

4 jaar geleden

Hoi meiden Wat leuk dit forum! Ik ben Shanna 28 jaar heb een zoontje van 2 uit vorige relatie. Donderdag erachter gekomen dat ik nu 4 weken zwanger ben rond 7 november uitgerekend. Ik kan het niet bevatten omdat ik werkelijk nergens geen kwaaltjes van heb hoe hebben jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Shanniehj

Hoi meiden Wat leuk dit forum! Ik ben Shanna 28 jaar heb een zoontje van 2 ...
Hier alleen buikkrampen verder nergens last van, gelukkig:p gefeliciteerd met je zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Shanniehj

Hoi meiden Wat leuk dit forum! Ik ben Shanna 28 jaar heb een zoontje van 2 ...
Gefeliciteerd iedereen🎉❤ Ik ben zelf totaal niet misselijk..🤔 wel erg pijnlijke borsten en een trekkend gevoel onderin de buik.. en ojaaa slapen lukt me ook erggg goed deze periode🙈🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Hier alleen buikkrampen verder nergens last van, gelukkig:p gefeliciteerd m ...
Jij ook gefeliciteerd 😀wanneer uitgerekend? Het is zo onwerkelijk haha met me zoontje merkte ik voor kon testen al dat zwanger was en nu voel ik me echt zoals altijd

4 jaar geleden

Hoi hoi! Leuk dat deze groep er is :)! Ik ben Anna, 27 jaar en gisteren had ik drie verschillende testen in mijn hand die allemaal positief waren, joepie :)! Helemaal gepland en hardstikke welkom. Voor nu ligt de uitgerekende datum rond 12 november. Maar, nog niks staat vast (we hadden geen cb gehaald) dus mijn menstruatie van eind januari/begin februari zou heel goed een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, spannend. Gelukkig voel ik me goed tot nu toe :). En dat is maar goed ook; morgen start ik met mijn nieuwe job en 20 maart lever ik, na een lange periode tegen mezelf aanlopen, mijn bachelorscriptie hbo-rechten in. Verder zing ik vrij fanatiek en met plezier in een goed koor en ben ik een healthy foodie en houd ik van sporten. Druk genoeg dus!

4 jaar geleden

Reactie op Shanniehj

Hoi meiden Wat leuk dit forum! Ik ben Shanna 28 jaar heb een zoontje van 2 ...
Gefeliciteerd! Hier met vlagen last van symptomen. Het ene moment lijkt er niets aan de hand, het andere moment heb ik wat lichte buikkrampen, rugpijn en ben ik wat misselijk. De vermoeidheid is wel enorm aanwezig. Vergeten te vermelden in mijn eerdere post: ik ben rond 2 november uitgerekend.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb idd ook een wat trekkend gevoel onderin mijn buik en Moe! Maar verder nog nergens last van. Hoop dat ik net zo'n zwangerschap mag beleven als bij Ninthe en dat gun ik jullie ook. Vrijwel zonder kwaaltjes en op de dag van de bevalling nog 5 km gewandeld zo fit was ik nog 😊

4 jaar geleden

Reactie op Dani88

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb idd ook een wat trekkend gevoel onderin mijn ...
Oh dat klinkt heerlijk! Ik heb met beide zwangerschappen bekkeninstabiliteit gekregen. Bij de tweede zelfs eerder last dan de eerste, terwijl ik een minder zwaar beroep deed... Uiteindelijk zat ik er zo doorheen dat ik bij allebei heb moeten stoppen met werken. Nu is het probleem dat ik eerst nog aangenomen moet worden 😒 maar goed vooruitzicht heb ik niet als ik weet dat ik met een half jaar al weer ben uitgeschakeld. Bij allebei bijna niet misselijk geweest, zolang ik maar goed bleef eten, anders stond ik te zwabberen op m’n benen. Maar ik kwam dan wel weer wat extra kilo’s aan. Moet nog even bedenken hoe ik daar deze keer een balans in kan vinden!

4 jaar geleden

Hello allemaal! Ik ben nieuw hier! Ik ben er net achtergekomen dat ik zwanger ben! (Van de 3e) 9 november uitgerekend en nauwelijks klachten! Veel cravings maar geen misselijkheid, hebben er meer dit? Ik ben 39 en mijn oudste is al 11 jaar dus ik ga weer opnieuw starten! Fijne zondag allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Shanniehj

Hoi meiden Wat leuk dit forum! Ik ben Shanna 28 jaar heb een zoontje van 2 ...
Hi! Ik herken het! Ik ben 9/11 uitgerekend en vrijwel Nauwelijks klachten!

4 jaar geleden

Hoi Allemaal! Iedereen als eerste gefeliciteerd!! Wij hebben vrijdag positief getest, en zijn 6 november uitgerekend. Ik vind het wel heel spannend, hiervoor hebben we 2 miskramen gehad dus hopen dat het ons deze keer gegund is.

4 jaar geleden

Reactie op glitteringmel

Hello allemaal! Ik ben nieuw hier! Ik ben er net achtergekomen dat ik zwang ...
Leuk om te lezen, ik ben 37. oudste is bijna 14, middelste 10 en jongste 8... dus idd weer een tijdje geleden 🙈😅. Maar zeker niet minder leuk en spannend weer.. 😍😍

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Stephanie, 24 jaar en achter mijn zwangerschap gekomen via een bloedonderzoek. Ik ben een tijdje geleden gestopt met de pil maar na 1x menstrueren, had ik de maand erna alleen bruine afscheiding (oud bloed). Ik maakte me erg zorgen of alles wel goed werkte in m'n lichaam, maar de huisarts zei dat het waarschijnlijk de hormonen waren en dat het nog op gang moest komen. En ze zei als je graag zwanger wilt worden, zit nu alleen nog een condoom in de weg 😋 Wij wouden graag na onze vakantie naar Amerika in mei 'proberen' zwanger te worden maar hadden toen idd wel zoiets laten we gewoon zien wat er gebeurd.. Deze maand weer niet ongesteld geworden en ook enorm opgeblazen buik, dus toch maar weer naar huisarts. Nog steeds voor m'n zorgen omdat ik dacht dat er iets mis was.. Ha wou bloedonderzoek doen en belde me dus smiddags op het werk dat ik zwanger was 😱 Ik had een hcg van 61.. Je kunt je voorstellen hoe verbaasd ik was.. Ik kon het niet geloven. Zondag erna een test gedaan en die zei 1-2 weken. Dus nu waarschijnlijk ongeveer 5 weken, maar precies weer ik het niet omdat ik geen idee heb wanneer m'n eisprong is geweest. Wow heel verhaal maar we zijn dus ontzettend blij. Alleen toch zo bang dat het nog misgaat. In begin had ik erg last van m'n darmen en ook menstruatie krampen. Nu voel ik niet zoveel meer en dan maak ik me dan ook zorgen over. Voel me eigenlijk gewoon 'nkrmaal', alleen borsten zijn klein beetje gevoelig maar niet enorm. Pff wat een spannende tijd zeg.. Heeft iemand van jullie dit ook? Wij hebben 17 maart eerste echo.. Hoop dat het snel voorbij gaat!!

4 jaar geleden

Hallo allemaal :-) Hier gisteren ontdekt dat wij voor de derde keer ouders worden. Wij hebben twee dochters. De oudste is 5, ons jongste 2! Zo spannend!

4 jaar geleden

Hi allemaal! Ik ben Sonja, 29 jaar en ben er vanochtend achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Wij gebruikten sinds oktober geen anticonceptie meer, maar zijn sinds twee maanden ook echt mijn eisprong in de gaten gaan houden. Ik vind het echt mega leuk dat het gelukt lijkt te zijn en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. Leuk om hier ervaringen te delen en van harte allemaal 😊

4 jaar geleden

Hi Ik ben Linsey en ik ben nu 5 weekjes zwanger van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn. 12,5 jaar samen. Wij zijn nu ca. een jaar bezig met helaas een miskraam afgelopen oktober (4weken). Erg spannend nu! Ik was 2 weken terug heel misselijk en moe en toen heb ik 4 dagen voor NOD een vroege test gedaan, die was licht positief. Vorige week maandag op mijn NOD een cb + gedaan en dat was een knaller! Gister uit onzekerheid nog een test gedaan en nog mooier als de eerste cb♥️ ik durf nog niet zo heel blij te zijn vanwege de miskraam, maar ik denk dat veel van ons dat wel zullen hebben.

4 jaar geleden

Hi Ik ben Linsey en ik ben nu 5 weekjes zwanger van ons eerste kindje. Mij ...
Heel herkenbaar, ik heb in dec ook een vroege miskraam gehad. Dus vind het heel spannend nu of het deze keer blijft zitten...