162 Reacties

4 jaar geleden

Hoiii ik ben kim Begin 30, heb een vriend en een dochtertje. Vandaag mn positieve test gedaan, zou dan 5 november uitgeteld zijn. Zo spannend!!! Hopelijk gaat alles goed. Iedereen hier gefeliciteerd met de z zwangerschap!

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen allemaal! Ik ben Sanne, 28 jaar Zoontje Mees van 2 jaar hij is van 1 november 2017 (Ja weer november, blijkbaar onze maand) Vorige zwangerschap was in augustus, dit werd een miskraam. Fingers crossed dat het nu goed blijft gaan 馃槉 Voel me redelijk moe en met vlagen misselijk. Manlief mag de deo en de parfum weer buiten de badkamer opspuiten want dat slaat als een malle op mn luchtwegen haha. Gefeliciteerd allemaal, hopelijk straks een hele hoop lieve knappe babies in November.

4 jaar geleden

Hoii, Leuk om dit allemaal te lezen, gefeliciteerd allemaal Ik ben 31 jaar en ben nu 4 weken zwanger van de eerste :) Had een knal test maar ben toch nog een beetje bang dat het ook fout ga. Verder ben ik mega winderig 馃槄 Hoop zo dat het goed mag gaan

4 jaar geleden

Hallo meiden Mijn naam is chantal 25 jaar waren al 3 jaar bezig om kinderen te krijgen ons eerste kindje. Nu eindelijk een positieve test in de handen gehad gister. Mijn man en ik zijn bijna 4 jaar getrouwd en kennen elkaar al 5 jaar. 23 maart eerste echo. We zijn op 5 november uitgerekent.

4 jaar geleden

Reactie op Annnnnnnn

Hoii, Leuk om dit allemaal te lezen, gefeliciteerd allemaal Ik ben 31 jaar ...
Jij ook al winderig. Ik ook sinds gister niet normaal ahahha

4 jaar geleden

Hallo iedereen! Ik ben Vanessa en eind deze maand 30 jaar. Ik ben reeds 13 jaar samen met mijn man, waarvan bijna 7 jaar getrouwd. In augustus hebben we beslist om te stoppen met de pil na 14 jaar en op 17 september bij de gynaecoloog ontdekt dat ik al zwanger was van de 1e keer. Jammer genoeg bij de 12 weken echo op 12 november gezien dat het vruchtje al paar weken niet meer groeide, met als gevolg een curretage op 18 november Ik moest van de gynaecoloog dan 1x de maandstonden afwachten vooraleer we opnieuw probeerden. Het vruchtje hadden ze onderzocht en we moesten ons nergens zorgen om maken, was jammer genoeg geen goed vruchtje Gisterenmorgen een test gedaan en vandaag normaal terug 4 weken zwanger 馃槉 Hopelijk verloopt alles nu wel goed

4 jaar geleden

Hallo meiden Mijn naam is chantal 25 jaar waren al 3 jaar bezig om kinder ...
Wat fijn dat het na al die tijd gelukt is! Ik denk dat wij dezelfde uitgerekende datum hebben. Mijn eigen berekening is ook 5 november. Spannend!

4 jaar geleden

Hi! Wat leuk om te lezen allemaal, gefeliciteerd! Ik ben Suzanne, 33 jaar en ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar mijn vriend bleef maar grapjes maken dat ik zwanger zou zijn dat ik toch maar een test heb gedaan :). Het was niet gepland, maar we zijn er superblij mee. Mijn vriend en ik zijn anderhalf jaar samen maar wonen nog niet samen. Mijn vriend heeft nog twee kindjes. Dus het worden spannende tijden komende tijd om dit nieuwe samengestelde gezin te gaan vormen. Heel leuk om met elkaar de ervaringen te delen! Liefs, Suzanne

4 jaar geleden

Reactie op Suzy214

Hi! Wat leuk om te lezen allemaal, gefeliciteerd! Ik ben Suzanne, 33 jaar ...
En ik vergeet erbij te zeggen dat ik op 9/11 ben uitgerekend :)

4 jaar geleden

hey hallo! Ik ben Nikita, ik ben 20 jaar. Nog jong ik weet het, maar nu al super blij. ik kwam er een paar dagen er achter dat ik zwanger ben. ik en mijn vriend zijn nu bijna 2 jaar samen, we wonen nog niet samen maar zijn wel elke dag samen.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn man en ik kennen elkaar ongeveer 10 jaar en zijn nu bijna een jaar getrouwd. Sinds oktober zijn we aan het proberen en deze maand hadden we juist even helemaal losgelaten. Afgelopen zondag voelde ik me toch wel raar.. krampen, gevoelige borsten en misselijk. Voor de zekerheid een test gedaan, positief! We zijn er zo blij mee. Uitgerekende datum is 8 november.

4 jaar geleden

Hallo meiden Mijn naam is chantal 25 jaar waren al 3 jaar bezig om kinder ...
Vanochtend nog ff een test gedaan de laatste keer

4 jaar geleden

Vanochtend nog ff een test gedaan de laatste keer
Die zijn mooi duidelijk! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Katjavdh

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger be ...
Zo super leuk wij ook sinds oktober en deze maand liet ik het los en nu zwanger! 7 november uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op Suzy214

Hi! Wat leuk om te lezen allemaal, gefeliciteerd! Ik ben Suzanne, 33 jaar ...
Gefeliciteerd zal vast helemaal goed komen! Wij worden ook een samengesteld gezin en ook net ander half jaar samen haha

4 jaar geleden

Wij hebben vorige week een test gedaan, de foto als uitslag. Super pril allemaal nog. Ben 30 jaar, als het goed blijft gaan dan is dit ons eerste kindje. We zijn er nu al heel blij mee.

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Laura en bijna 27 jaar oud, sinds eergisteren weten we dat we in blijde verwachting zijn van een kindje. Naar de berekening zij de uitgerekende datum 9/11 moeten zijn. We zijn super blij!

4 jaar geleden

Reactie op Laura1993

Hoi! Ik ben Laura en bijna 27 jaar oud, sinds eergisteren weten we dat we i ...
Proficiat! Normaal volgend de berekening zou ik ook voor 9/11 zijn 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Die zijn mooi duidelijk! Gefeliciteerd!
Dankjewel x

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Brenda, 33 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We hebben vorige zomer een miskraam gehad, en nu is het eindelijk weer raak! Wel heel spannend!! Ik denk dat onze dag van bevruchting 14 februari is (bizar genoeg de berekende bevaldatum van het kindje waar we de miskraam van hadden). Ik voel krampjes en steekjes een opgeblazen gevoel en heb vooral erg opgeblazen pijnlijke borsten! Oef! Uitgerekende datum zo ongeveer 5 november. Hier nog even de foto van de test die ik zaterdag heb gedaan :) Leuk zo de ervaringen van iedereen te lezen.