162 Reacties

4 jaar geleden

Hoi iedereen! Mijn naam is Anissa, 32 jaar. Ik ben momenteel 4wk 5 dg zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 21 november en ik heb op 9 april mijn eerste echo. Wat ik heeeeel spannend vindt!

4 jaar geleden

Hoi hoi ik ben rebecca en ben nu 4 weken en 6 dagen weet het sinds de ochtend. Dit wordt onze tweede we hebben al een zoontje van augustus 2018

4 jaar geleden

Hoi, ik ben M, 29. Moeder van zoontje van 1.5, word in oktober 2! Deze week er achter gekomen dat ik zwanger ben van nr 2. Vandaag precies 4 weken volgens eigen berekeningen. Nog erg spannend dus!

4 jaar geleden

Hoi dames! Ik ben Mar,32. Getrouwd en 2kindjes van 4 en 2 en nu dus zwanger van nummer 3! Vandaag 4+4. Nog een beetje onwerkelijk 😏

4 jaar geleden

Hey, Ik ben Anouk. Zwanger van men 2de kindje. Vandaag net 4 weken zwanger dus erg spannend en surreël gezien de huidige omstandigheden. Heb momenteel wel wat stress deze eerste periode want dat is niet altijd goed verlopen hier. Succes met jullie zwangerschappen!!

4 jaar geleden

Hoi!🙋🏽‍♀️ Ik ben Anandi, 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Op dit moment 5 weken zwanger en nog vol ongeloof. Ben er gisteren achter gekomen 🧡

4 jaar geleden

Hoi hoi!! Ik ben W. als het straks aan ieder bekend is, zal ik mezelf hier ook bekend maken :) 28 jaar en vandaag precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje!! 16 april hebben wij onze eerste echo staan, dan zal ik precies 9 weken zwanger zijn. Heel spannend :) Ik ben “volgens de app” uitgerekend op 19 november Liefs!

4 jaar geleden

Hoi hoi!! Ik ben W. als het straks aan ieder bekend is, zal ik mezelf hie ...
Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap☺ ik ben precies even ver, dus ook 19 november uitgerekend. En ook eerste kindje! Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben cindy en zwanger van mijn derde. Mijn andere kinderen zijn al 12 en 9 en zelf ben ik al 40 dus het was even een schok maar nu heel blij meez ik ben uitgeteld op 9 november. Echter wordt het net als bij de ander 2 kinderen een keizersnede en hier ( wij wonen in spanje) wordt die twee wekem eerder gepland . Als alles goed blijft gaan wordt de kleine dus de laatste week van oktober geboren.....

4 jaar geleden

Hoi hoi. Mijn naam is Nikkie en ben er sinds vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb 2x heel duidelijk een dikke streep gekregen bij 2 verschillende testen. Vandaag gelijk de verloskundige gebeld en zij vertelde dat ze vanaf de laatste dag dat ik ongesteld was tellen. Dat is 13 feb dus dat is nu 5 weken. Ik heb vandaag ook een clearblue test gedaan en die zegt 1-2 weken. Heeft iemand ervaring met de clearblue test? Ik weet nu niet meer wat logisch is en wat niet

4 jaar geleden

Hee, Mijn naam is Michelle 23 jaar, 3 gelukkig getrouwd en 5 jaar samen. We hebben vrij snel besloten dat we samen graag kinderen wilde. Nu dus 5 jaar bezig met onze kinderwens. We hebben inmiddels 9 miskramen achter de rug en zijn nu voor de 10e keer zwanger. We hadden het eigenlijk opgegeven omdat het ziekenhuis ons niet wil helpen. In nederland beslis je blijkbaar niet zelf wanneer je klaar bent voor kinderen. Dit is ons wondertje omdat ik positief testen op de dag dat ons eerste kindje overleed na een zwangerschap van 10 weken. We duimen elke dag en hopen zo erg dat het deze keer goed gaat.

4 jaar geleden

Hoi hoi. Mijn naam is Nikkie en ben er sinds vandaag achter gekomen dat ik ...
In de beschrijving van de clear blue staat dat als op het display 1-2 weken staat je eigenlijk al op 3-4 weken zit

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

In de beschrijving van de clear blue staat dat als op het display 1-2 weken ...
Oooh haha top dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Hallo :) ik ben Xenia , al 8 jaar samen met mijn partner waarvan 6 getrouwd ...
Hee Wat een leuke naam erg toepasselijk! Dit word bij ons ook zwangerschap nr 10 9 miskramen gehad Ik ben 23 dat noemt het ziekenhuis te jong om te helpen we hebben ook nooit aniconceptie gebruikt Nu 4.6 weken zwanger Maar wel erg bang voor miskraam nr 10 Nu ik je verhaal lees zie ik dat er misschien toch een mogelijk voor ons in zit Fijn om te lezen iets om aan vast te houden

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Hee Wat een leuke naam erg toepasselijk! Dit word bij ons ook zwangerscha ...
Zeker hoop :) wanneer je t niet verwacht komt het toch :) veel succes en positief denken

4 jaar geleden

Reactie op Dianamom

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap☺ ik ben precies even ver, dus ook 19 ...
Oh wat leuk!! Elkaar dan maar op de hoogte houden. Ben benieuwd!! Wanneer heb jij je echo?

4 jaar geleden

Reactie op evelien18x

Ik ook 6 november! Wat leuk!!
Wanneer heb jij je eerste echo?

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben S. 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Op dit moment 4 weken dus heel pril maar zooo ontzettend blij mee!

4 jaar geleden

Hoi ik ben Démi en ik ben 28 jaar. Mijn ideaalbeeld was de oude stempel: samenwonen, trouwen en jong kinderen krijgen (jaar of 24/25). Alleen het samenwonen vult mijn ideaalbeeld, de rest is niet gelukt ;-) (Jaja ik ben nog niet oud!) Ik ben ruim 9 jaar samen met de liefde van mijn leven en nu voor de 2e x zwanger, maar in principe wel van ons 1e kindje (blijf je dit keer wel zitten kleine spruit?) Heel bijzonder is wel dat ik de vorige keer een positieve test had op 23 november. We zouden de dinsdag erop naar Disney gaan.. tja, vertel je het wel of niet tegen je reisgenoten? Ik heb het niet gedaan en ben mee geweest in alle attracties. In mijn hoofd blijft sluimeren, had ik dat wel moeten doen, maar natuurlijk al flink wat research gedaan en het vruchtje zat veilig achter mijn scheenbeen. Genoeg mensen die gewoon een dagje in de efteling oid earen geweest (ja Démi, 1 dag, niet 3 dagen achter elkaar) Een week later 1 december begon helaas het bloedverlies, tja vul de rest zelf maar in. Afgelopen woensdag eindelijk weer een positieve test... een week voor ik naar Disney zou gaan!! Ik ben stiekem zoooo blij dat dit niet door kan gaan (in dit geval thanks Corona!!) Maar dan zou ik het nu mijn reisgezelschap (andere dan in november) wel verteld hebben!!

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Hoi ik ben Démi en ik ben 28 jaar. Mijn ideaalbeeld was de oude stempel: sa ...
Mijn miskraam in januari is begonnen terwijl ik alleen in Disney was. Ik heb geen achtbanen gedaan, maar wel attracties waarvan het afgeraden werd (ze raden alles af met een beugel, omdat die tegen een dikke buik gaat drukke , dus dat was nog niet aan de orde). Het blijft inderdaad toch in je achterhoofd.