35 Reacties

4 jaar geleden

bij twijfel altijd je vk of je gynaecoloog bellen! ik snap je onzekerheid.

4 jaar geleden

Pffd wat rot zeg. Inderdaad denk maar even verloskundige bellen. Ik hoop dat alles goed is! Zwanger na miskramen is zo zenuwslopend 😖..

4 jaar geleden

Apart! Stolsel klinkt niet goed, maar bruin bloedverlies klinkt juist onschuldig..

4 jaar geleden

Combinatie van stolsel en bruin bloed verlies inderdaad apart... gewoon even de vk bellen voor alle zekerheid. Ik duim voor jullie❤

4 jaar geleden

eng, ik ken het maar bij mij was toen alles goed omdat het bruin bloed is is dat meestal niet erg en een stolseltje kan ook gewoon onschuldig zijn. bij mij toen wel. ik heb 2x een miskraam gehad ook maar daar druppelde ik vaker wat bloed...ben nu 7 wkn zwanger van de 3e. wel vk bellen altijd! succes, hopelijk kunnen ze je snel een keer extra controleren en is alles goed. moed houden!

4 jaar geleden

Ik heb dit van de week helaas ook gehad, ik had gisteren mijn echo en zag er allemaal goed uit, geen bloeding gezien alleen te vroeg om het hartje te zien kloppen dus volgende week weer terug en hopen dan het hartje te zien kloppen (hiervoor een miskraam gehad dus wij zijn super zenuwachtig)

4 jaar geleden

Reactie op Rolo1994

Ik heb dit van de week helaas ook gehad, ik had gisteren mijn echo en zag e ...
Ik heb morgen een extra vroege echo in het ziekenhuis. Erg spannend dus. Ik ga uit van het positieve anders is het niet vol te houden.

4 jaar geleden

Ik heb menstruatie krampen al de hele week en nu net bruin (oud) bloed. Ik ben nu van wel of niet. Ik ben nu ongeveer 5 weken. Morgen vroeg bloedprikken.

4 jaar geleden

Ik heb morgen een extra vroege echo in het ziekenhuis. Erg spannend dus. Ik ...
Fijn dat je morgen terecht kunt. Ik hoop ook dat alles goed is. Veel geluk en succes in ieder geval 🍀! (van sterkte gaan we inderdaad niet uit). Ik hoor graag hoe het is gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem202020

Fijn dat je morgen terecht kunt. Ik hoop ook dat alles goed is. Veel geluk ...
Ik ben bang dat ik vol in een mk zit. Bloed loopt er nu gewoon met golven uit. 😢. Sorry klinkt niet charmant maar anders kan ik het niet beschrijven.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Ik ben bang dat ik vol in een mk zit. Bloed loopt er nu gewoon met golven u ...
Wat heftig! Heb je de vk al gebeld?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem202020

Fijn dat je morgen terecht kunt. Ik hoop ook dat alles goed is. Veel geluk ...
Ik laat het weten morgen.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Ik ben bang dat ik vol in een mk zit. Bloed loopt er nu gewoon met golven u ...
Sterkte en hou het vertrouwen... Succes morgen 🍀

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Ik ben bang dat ik vol in een mk zit. Bloed loopt er nu gewoon met golven u ...
Jeetje.. wat heftig zeg. Sterkte 🍀❤️ kan je snel terecht bij de vk?

4 jaar geleden

Nu in het zkh voor een echo.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Nu in het zkh voor een echo.
Sterkte🍀

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Nu in het zkh voor een echo.
Sterkte! Laat je het even weten?

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Nu in het zkh voor een echo.
🍀 sterkte

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Nu in het zkh voor een echo.
Sterkte

4 jaar geleden

😨😰