4 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, sta voor dezelfde keuze al is het meer omdat ik mijn breincapaciteit weer terug wil en ik begrijp dat je pas kunt beginnen met herstellen van een baby/ mommy brain zodra je stopt met BV.. merken anderen dit verschil al?

2 jaar geleden

Waarom doe je niet de 2 samen zo kan je toch nog genieten van de borstvoeding en kan hij gelijkelijk aan overstappen minder last van krampjes

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Waarom doe je niet de 2 samen zo kan je toch nog genieten van de borstvoedi ...
Bedoel je in combi met KV? In mijn geval kan dat niet ivm allergie voor koemelk (en mogelijk ook geitenmelk). Daarnaast drinkt mijn zoontje alleen op het KDV goed uit de fles (afgekolfde melk) maar thuis laat hij altijd minimaal de helft staan en wacht tot ik weer thuis ben om goed uit de borst te drinken..

2 jaar geleden

Ik gaf nog de ochtend- en avondvoeding, maar ze kwam steeds rond half 5, nu gestopt met de avondvoeding en opeens slaapt ze weer tot half 7/7 uur!! Wat een genot. Blijkbaar was de bv toch niet meer genoeg en had ze honger.. Ben bang dat de ochtend ook afneemt en vind het wel lastig dat ik de beslissing niet zelf heb genomen, maar dat het vanwege productie is. Maar dat ze weer zo goed slaapt is zó fijn! Hopelijk levert het voor jou ook volledige nachten slaap op! Ik denk dat je kindje(s) meer heeft aan een energieke mama, dan aan bv… Ze heeft al zo lang mogen krijgen.