77 Reacties

4 jaar geleden

Ik stond gisteren op het verkeerde tijdstip én de verkeerde locatie te wachten op mijn echo! Ik geef mijn geheugen maar even de schuld. 😅 Ik heb een mooi kloppend hartje gezien & ben een paar dagen vooruit gezet! Manlief stond buiten met Skype aan en ik hoorde hem binnen heel blij een vreugdekreet uitbrengen! Verder moest ik net in de metro heel hard huilen toen ik een nummer van Marco Borsato voorbij hoorde komen en eet ik twee liter citroen kwark per dag.. Gekke hormonen😊👍

4 jaar geleden

Onze dochter 8 jaar geleden net een paar uurtjes oud. Ben benieuwd of onze 2e frummel nu 8 weekjes op haar gaat lijken

4 jaar geleden

Ik had vandaag mn eerste echo na een eerdere miskraam. Een mooi kloppend hartje gezien met 6 weken. HAPPY ❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Frennie

Onze dochter 8 jaar geleden net een paar uurtjes oud. Ben benieuwd of onze ...
Oh wat lief!!! Moet oppassen dat ik hier niet ook om moet huilen.. 😍

4 jaar geleden

2 en half jaar geleden is mijn 1ste dochter geboren🥰

4 jaar geleden

Vermoeden van buitenbaarmoedelijke zwangerschap maar gelukkig gister echo gehad 5+5 weken en het zit goed ik kan nu eindelijk gaan genieten van mijn eerste zwangerschap ondanks ik wel veel onzeker ben of het goed komt kindje is zo welkom en gewenst

4 jaar geleden

En dit was mijn buik bij 37 weken toen🥰

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Oh wat lief!!! Moet oppassen dat ik hier niet ook om moet huilen.. 😍
Ahhh nou dat heb ik van de week wel gedaan. We waren toen zo jong ik 19 en mijn partner 20. Nu is het zooooo gewenst en een mooie aanvulling op wat we nu al hebben opgebouwd met zijn 3tjes 🥰. Had niet gedacht dat we dit ooit nog zouden krijgen

4 jaar geleden

Leuk idee dit 😁👍! Ik ben nu 6+1, maakte me tot 6 weken HEEL erg veel zorgen omdat ik 0 symptomen had. Heb eerder een miskraam gehad dus was ontzettend bang. Gister, precies 6 weken dus, begon het feest. Ik moest huilen omdat Harry Potter een schattige broek aan had, zojuist huilen omdat mijn cracker op de grond viel en kan de trap niet aflopen zonder mijn borsten vast te houden omdat ze zo'n pijn doen! 🎉🎉

4 jaar geleden

Het is een beetje vroeg, maar net een box voor een prikkie gekocht :)! Vrijdag na een onzekere periode met vermoeden van een bbz en mogelijk een miskraam een gezonde embryo mét kloppend hartje ín mijn baarmoeder gezien. De kans dat het nu nog fout gaat is minimaal volgens de gynaecoloog én ik ben niet langer onder behandeling van haar maar van de verloskundige. Nu ik me nog goed voel en nu ik nog geen enorme buik heb, gaan we langzaam aan toch alvast wat spulletjes aanschaffen. Super leuk! De box wilden we nu eigenlijk nog weer uit elkaar halen en later in elkaar zetten, maar we zijn allebei zo blij dat we hem lekker laten staan :).

4 jaar geleden

Merk alleen dat ik weer zo verschrikkelijke geprikkeld ben😱🙈😩 M’n man zei gister al hoop niet dat dit de komende maanden blijft. Want dan blijf ik op het werk slapen😂 Tijdens eerste zwangerschap was ik ook zo de hele 9maanden. Zo erg dat ik er zelf gek van werd. Dus 🙏dat het deze zwangerschap niet zo is😊

4 jaar geleden

Wat een leuk idee! 😍 Ik heb gisteren een kloppend hartje gezien tijdens de eerste echo ❤🙏 heel dankbaar voor, omdat ik me al wekenlang erg zenuwachtig voelde. Zo bang voor een miskraam.. Nu kan ik eindelijk meer genieten. En oja! Ik heb een fantastische vriend die elke dag kookt en heel lief voor me is ❤❤❤ Liefs aan iedereen!

4 jaar geleden

Na een vreselijke eerste zwangerschap (24/7 overgeven 8 maanden lang), heb ik nu medicatie waardoor ik vrijwel niet eens misselijk ben 😁 hang wel de hele dag op de bank maar ik had al gerekend op het ergste. Snap dat dit voor jullie niet perse leuk, grappig of boeiend nieuws is, maar het maakt mij ontzettend blij haha. Misschien kan ik dit keer eindelijk genieten van zwanger zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Evs90

Na een vreselijke eerste zwangerschap (24/7 overgeven 8 maanden lang), heb ...
Ohhh ik had de eerste zwangerschap ook Hg en nu niet!!! Tis mega fijn hè maar het maakt me ook wel weer onzeker of alles goed gaat haha. Ik heb ook al medicatie vanaf positieve test. Welke gebruik jij? Ik 2x per dag emesafene

4 jaar geleden

Goed idee dit! Ik kan wel wat positiviteit gebruiken. Ik geef deze dagen lekker toe aan mijn vermoeidheid en lig samen met mijn dochter van bijna 3 op de bank kabouter plop te kijken en een muffin te eten die we gisteren zelf hebben gebakken. Lekker en gezellig!! Qualitytime.

4 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad en het hartje horen kloppen was een heel bijzonder moment ❤️

4 jaar geleden

Vandaag mijn 1e echo gehad en het hartje gezien en de contouren, wat bijzonder zeg!!

4 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Wat een leuk idee! 😍 Ik heb gisteren een kloppend hartje gezien tijdens d ...
Mooi! Hoe ver ben je ?

4 jaar geleden

Ik voeg mij voor het eerst toe in een topic, maar ik ben voor een 2e keer zwanger, nu nog erg pril. 4w en 3 dagen! Ik voel me nog helemaal niet zwanger dus voel me super!

4 jaar geleden

Hier ook een positief grappig verhaal! Na de zoveelste test dacht ik niet weer maar 1 streepje, dus ik was beetje boos en teleurgesteld en deed de test terug in de verpakking, legde hem klaar om naar beneden in de prullenbak te gooien. Vervolgens komt mijn man naar beneden om naar zijn werk te gaan en in gooi de test in de prullenbak, en hij keek me raar aan, ik dacht Nja het zal wel. Daarna zegt hij wanneer wilde je het me gaan vertellen? Ik zeg huh wat? Ja dat er 2 streepjes op de test staan? Dus ik neee geen grapjes niet het juiste moment.. nee zegt hij schat echt je bent ZWANGER! dus ik de test uit de prullenbak, en jaaa hoor 2 streepjes! Mijn man wist het dus eerder als ikzelf😂🥳