77 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit prachtige beestje wat mij geen seconde meer met rust laat de afgelopen weken🥰. Meneer volgt me overal.. zal hij het voelen?

4 jaar geleden

Reactie op Amanda91

Ohhh ik had de eerste zwangerschap ook Hg en nu niet!!! Tis mega fijn hè ma ...
Vreselijk inderdaad 🙈 ik heb nog wel HG hoor, maar onderdruk het nu. Ik gebruikte de eerste keer Zofran vanaf een week of 7, en nu Zofran in combinatie met Gabapentine. Wat fijn dat je het nu niet hebt!! Heerlijk hoor! Lekker van genieten

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Hier ook een positief grappig verhaal! Na de zoveelste test dacht ik niet ...
Dat is wel echt een verrassing zeg 😁

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Hier ook een positief grappig verhaal! Na de zoveelste test dacht ik niet ...
Hoe lang na het testen dit? Of heb je erna nog een andere test gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Hoe lang na het testen dit? Of heb je erna nog een andere test gedaan?
Dit was dus toen mijn man keek na half uur ofzo, en ik keek na 2 min en toen was ik er klaar mee. Daarna nog clear Blue. Ben nu 6+4 donderdag eerste echo. En jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Pasq

Leuk idee dit 😁👍! Ik ben nu 6+1, maakte me tot 6 weken HEEL erg veel zorg ...
Thanks 🤣 ik moet nu huilen van het lachen om Harry Potter en de cracker. Herkenbaar dit!

4 jaar geleden

Ja ik krijg ook meer zelfvertrouwen met de dag! Nu 8 weken zwanger en een echo met kloppend hartje verder! Ik ben zwanger geworden met ivf, voor mij een hele positieve eevarinf, ivf poging 1, terugplaatsing 1 en ook nog 7 embryos in de vriezer me dus allemaal heel erg meegevallen.. En snel gegaan!! Wel heel veel respect voor iedereen waarbij het wel langer heeft geduurd. Heb wel heel veel last van vermoeidheid.. Maar ik zie het iedere dag als bevestiging dat mijn lichaam met belangrijke dingen bezig is! Kan niet wachten om naar babypark te gaan, of andere babu winkels! Als we uit de corona crisis zijn. Genietse allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Cynthiag92

Ik heb dit prachtige beestje wat mij geen seconde meer met rust laat de afg ...
Mooie kat zeg🥰

4 jaar geleden

Gisteren vitaliteits echo gehad. Erg blij want ik zag een kloppend hartje:)

4 jaar geleden

Deze lieverd laat mij ook niet meer alleen! Normaal wat chagrijnig en geen echte knuffelkat. Nu wilt tie alleen maar bij mij liggen en het liefst zelfs op schoot🥰! Voelt zo goed als bevestiging ofzo!

4 jaar geleden

Mooie kat zeg🥰
Dankjewel!! Noorse boskat x britse korthaar mn babytje hij is nu 6 maanden

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Hier ook een positief grappig verhaal! Na de zoveelste test dacht ik niet ...
Bijna net zoals in Scrubs met Carla en Turck 😊

4 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Merk alleen dat ik weer zo verschrikkelijke geprikkeld ben😱🙈😩 M’n man ze ...
Hahaha zo herkenbaar ! Partner vroeg of ik niet 9 maanden weer bij mijn ouders kan gaan wonen 😂

4 jaar geleden

Mijn kleine ukkie 2,5 jaar geleden 🥰 nu 4 weekjes zwanger van het 2e wonder 🌈 ❤️ ik was 16 jaar toen mijn dochter geboren werd dus nu 18 en zwanger van de 2e 🤰 we kunnen niet wachten 🙈❤️

4 jaar geleden

Ziet ook altijd zn kans schoon om erbij te komen zitten!

4 jaar geleden

Reactie op Me87

Gisteren vitaliteits echo gehad. Erg blij want ik zag een kloppend hartje:) ...
Ahhh nice ik ook!!

4 jaar geleden

Wat een mooie en fijne verhalen om te lezen! Hier een foto van ons aanhankelijke katje sinds ik zwanger ben😊

4 jaar geleden

Oké, de aflevering van Grey's anatomy kijken waarin besloten wordt de stekker eruit te trekken van Derek is geen goed idee als je een bonk hormonen bent!! Ik krijg nog met enige regelmaat mijn tranen/brok weg geslikt.. dat lukte nu echt niet meer!!

4 jaar geleden

Mijn 1e zwangerschap, en mijn 1e berichtje in deze groep! Gister een vroege echo gehad ivm bloedingen sinds een week. De hoop was nog ver te zoeken bij ons en we gingen al uit van een miskraam ☹️ Maar wow wat een bijzonder moment om de kleine in mijn buik te zien en het hartje te horen kloppen! Dit lijkt me wel een mooi succesverhaal voor andere zwangeren die last hebben van bloedingen! Geen garantie voor de toekomst natuurlijk, maar voor nu enorm gerustgesteld!

4 jaar geleden

Mijn 1e zwangerschap, en mijn 1e berichtje in deze groep! Gister een vroege ...
Wat fijn dit te lezen! Aller eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd, wat een mooi plaatje. Ik heb sinds vanmorgen ook licht bloed verlies, geen krampen of pijntjes. Ik wacht nog even af voordat ik de vk ga bellen, mede ook door deze mooie verhalen blijf ik positief. Dank je wel hiervoor