77 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op NSbabynovember

Wauw! Gefeliciteerd!!
Dank je wel! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Waaaauw!! Wat ontzettend mooi! ❤️❤️
Dank je wel! 😊 ja enorm schrikken maar nu zo blij mee!

4 jaar geleden

Ik wil even melden dat ik dit zo'n fijn topic vind word er helemaal blij van! Als die mensen die klagen over dat de echo is uitgesteld... Net of dat klagen het oplost! Dank voor het starten van dit positieve topic! Verder wil ik nog zeggen mijn vriendje is echt schattig bezorgd om mij... Dat is zo lief om te ervaren want normaal is hij echt niet zo. Eerste plush knuffel ook van hem gehad voor de kleine in spe💖

4 jaar geleden

Een heel mooi moment net gehad, eerste echo en het hartje klopte zo mooi 😊 wat een fantastisch gevoel! Zat nogal in onzekerheid door missed abortion in december, maar nu kan ik echt gaan genieten. Mn man gaat meteen de zwangerschapskleding van zolder halen haha 😄

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Een heel mooi moment net gehad, eerste echo en het hartje klopte zo mooi 😊 ...
Yes! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Cynthiag92

Ik heb dit prachtige beestje wat mij geen seconde meer met rust laat de afg ...
Wat grappig, mijne laat me ook geen seconde met rust en wil alleen maar op mijn buik liggen of in de buurt zijn. De verloskundige gaf inderdaad aan dat ze dat best kunnen voelen. Hoe schattig!

4 jaar geleden

Ik heb gisteren voor het eerst weer gedanst en mee gezongen met mn Spotify lijst! Ik voelde een berg aan energie in mn lichaam en was gigantisch vrolijk. Het was zo'n fijne dag! Snoet in de zon en mee brullen met foute hits. ❤️🎉

4 jaar geleden

Na wat bloed verlies toch gisteren een hele goeie echo gehad en zelfs 5 dagen vooruit gezet. Wij zijn super blij en opgelucht💙💗

4 jaar geleden

Wij hebben deze week een babykamer gekocht. En ik heb voor het eerst in 4 weken weer boodschappen gedaan dankzij emesefane. Ik hoop dat de stijgende lijn na 4 weken is ingezet en ik weer een beetje mens word.

4 jaar geleden

Wij hebben gister aan onze familie en vrienden bekend gemaakt dat we 10 weken zwanger zijn! Zoveel leuke reacties ontvangen! Zo fijn dat het bij iedereen zo gewenst is 😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Wij hebben gister aan onze familie en vrienden bekend gemaakt dat we 10 wek ...
Ahh superleuk! Wij gaan morgen bij beide ouders even kort langs om het middels een cadeautje te brengen 😊 stiekem nu al beetje zenuwachtig haha, ondanks dat het de 2e word 🙊

3 jaar geleden

Gisteren mijn oma het mooie nieuws verteld. De deur mocht een klein stukje open & had de echo foto onder de deur door geschoven. Oma, moeder, vriend en ik allemaal in tranen. Ondanks dat oma nu in lockdown zit in het verzorgingshuis met haar kunnen praten en haar kunnen zien. Ze noemt de baby het lichtpuntje voor haar & reden om de moed niet op te geven. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Gisteren mijn oma het mooie nieuws verteld. De deur mocht een klein stukje ...
Wat mooi!

3 jaar geleden

Wat leuk! Deze foto van alle eerste lachmomentjes van mijn dochtertje maakt me altijd blij! Kan niet wachten tot we dit weer gaan meemaken bij de volgende😄

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag eerste echo gehad. Na lang wachten beloond op een prachtige echo. De verloskundigen waren ook heel enthousiast. Ging echt met een power feeling de praktijk uit. Heel tof! Ook nog een grapje kunnen uithalen bij mijn partner omdat hij niet mee mocht. Toen ik thuis kwam zei ik dat het er twee waren. Zijn reactie zal ik niet meer vergeten. Wat een schrik in zijn ogen. Daarna schoot ik in de lach en hebben we genoten van het echo filmpje van ons ‘hompie’.

3 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Afgelopen woensdag eerste echo gehad. Na lang wachten beloond op een pracht ...
Geef deze de bijnaam peanut!! Ik vind dat het daarop lijkt 🤗😘 Het mijne was met 6weken, een boontje 🥰🥰

3 jaar geleden

Wij zijn nu 10weken+3. Afgelopen vrijdag een goede echo gehad.... Eerste zwangerschap. Wauwww we zagen ons kindje friemelen en bewegen. Hij of zij draaide alle kanten op. Zo raar. Zo magisch om te zien. Er waren zelfs al kleine vingertjes te zien. Nog nooit hadden we zoiets gezien. Dat maakte het pas echt voor ons. Hij of zij zit er en leeft echt. 😍