12 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik het ook en ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan. Zo kom je de nacht in ieder geval door en neem je er sochtends weer een om ook de dag een beetje door te kunnen

4 jaar geleden

Ik kreeg emesafene, dit is eigenlijk het zelfde als suprimal, alleen dan zonder vit. B6. Ik gebruik het in de ochtend met de zelfde reden als jij. Werkt wel redelijj

4 jaar geleden

omdat je snachts ook misselijk kunt zijn denk ik? das bij mij zowat de enige tijd dat het wel meevalt ;-)

4 jaar geleden

Ik heb het ook gekregen. Werkte bij mij 4 dagen. Nu inmiddels dosis verhoogd naar 2 pillen. Dat werkte ook weer drie dagen. Inmiddels ben ik weer misselijk dus ik ga zo weer bellen naar de huisarts.

4 jaar geleden

De bijsluiter gaat over wagenziekte en niet over zwangerschaps misselijkheid. Op apotheek.nl meclozine kun je het advies voor gebruik tijdens de zwangerschap lezen. Bij mij merkt het ook overdag wanneer is het voor het slapen in neem. Indien dit niet zo is, mag je er voor de dag nog 1 nemen. Waarschijnlijk vanwege de bijwerking dat inname snachts de voorkeur heeft

4 jaar geleden

In de nacht heb ik er eigenlijk juist geen last van. De rest van de dag constant. Ik ga eerst maar 1 pilletje uitproberen. Ik hoop zo dat het werkt!

4 jaar geleden

Ik heb er gisterenavond 1 voor t eerst genomen. En bij mij werkt het fantastisch. Ik heb eindelijk weer n hele nacht doorgeslapen. En vandaag ein-de-lijk weer kunnen eten na 2 weken! Ben benieuwd of mn avondeten ook nog lukt zo. Maar de rest heb ik al meegepakt. Hopelijk blijft het zo gaan :)

4 jaar geleden

Reactie op Hanna28

In de nacht heb ik er eigenlijk juist geen last van. De rest van de dag con ...
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik heb er ook geen last van in de nacht. Maar voor het slapen innemen helpt bij mij ook voor de dag. Hoe is het bij jou nu?

4 jaar geleden

Ik nam dit spul vroeger tegen wagenziekte. En ik kon vervolgens de hele autorit naar bijvoorbeeld Italië liggen slapen.

4 jaar geleden

Omdat je er ook moe van kan worden en al moe bent door de zwangerschap en de medicatie kan langer doorwerken. Ik neem het ook s'nachts en overdag is de misselijkheid minder. Als ik het overdag neem dan slaap ik alleen maar...

2 maanden geleden

Hoi, is er iemand die ervaring heeft met Suprimal en borstvoeding? Ik heb dit voorgeschreven gekregen en er is mij verteld dat het geen kwaad kan in combinatie met borstvoeding geven maar op internet vind ik toch dat het wordt afgeraden is er iemand met ervaring?

één maand geleden

Ik neem halverwege de ochtend 1 zodra ik de misselijkheid intenser voel worden en ‘s avonds ook weer, anders is t niet te doen voor mij. Ben nog steeds flink misselijk dus weet niet of inmiddels de werking wat uitwerkt voor mij, maar t haalt wel de scherpste randjes weg en zorgt dat ik bijna niet overgeef. Alleen dat al is t mij al waard gezien ik anders iedere dag aan het overgeven ben. 😅