17 Reacties

3 jaar geleden

Sushi van krab en garnaal kun je veilig eten.

3 jaar geleden

Zie hier de Zwangerhapp. Bij twijfel even vragen of het rauw vis/vlees is.

3 jaar geleden

Ik doe dit ook gewoon, zolang de garnaal gefrituurd is is dat prima! En krab mag je raue gewoon hebben! Ik neem ook altijd sushi met kip, komkommer en avocado en garnalen enzo

3 jaar geleden

De krab is niet rauw en garnaal s meestal gefrituurd. Met kip kan ook, die is ook gefrituurd. :) Dus moet kunnen! Geniet er van! :)

3 jaar geleden

Bij sushipoint hebben ze 9 maanden boxen. Beviel me heel goed

3 jaar geleden

Op de kaart.wordt het vaak duidelijk aangegeven wat geschikt is voor zwangeren en wat niet. Je kan verbazingwekkend veel eten.

3 jaar geleden

Dankjewel allemaal!😊 je mag dan nog best veel eten, alleen de rauwe vis zoals zalm en tonijn niet, ik kan het inderdaad altijd navragen voor de zekerheid in het restaurant zelf welke wel en niet geschikt zijn

3 jaar geleden

Sojabonen mag je ook en tofu

3 jaar geleden

Garnaal wel. Krab zou ik niet doen.

3 jaar geleden

Las dat zeewier ook niet goed is ergens. Weet niet meer waar. Had laatst zelf de 9 maanden box maar was heel veel hetzelfde

3 jaar geleden

Je hebt ook sushi waar gefrituurde garnaal in verwerkt is dit zou je dus prima kunnen eten ondanks dat het koud is. Zolang de vis maar goed gegaard is. Ook de sushi met de garnaal erboven op kun je eten want volgens mij hebben ze die voor tijd ook eerst bereid, maar zou het voor de zekerheid na vragen

3 jaar geleden

Ik bestel ook vaak sushi. Nu eet ik die met vlees en gefrituurde garnaal ipv rauwe vis. Nog even heerlijk😍

3 jaar geleden

Wij hebben pas ook sushi besteld idd alleen met rauwe vis niet gegeten. Volgende week zondag 3 jaar getrouwd dus dan gaan we weer lekker sushi bestellen!

3 jaar geleden

Surimi mag, zeewier mag, kip mag(is altijd verwarmd) volgens zwangerhap app. Echt superlekker allemaal!!

3 jaar geleden

Sushi met kip of gefrituurde garnaal heerlijk 😍 let wel op dat er geen vis eitjes omheen zitten. Vaak zijn die oranje. Eet smakelijk alvast 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Manonnnnn

Sushi met kip of gefrituurde garnaal heerlijk 😍 let wel op dat er geen vis ...
Die vis eitjes eet ik ook gewoon. Haal het meeste eraf maar ga echt niet alles eraf plukken. California roll mmmmmm

3 jaar geleden

Bij sommige restaurants staat het erbij of je het als zwangere mag hebben. Ik ga naar een restaurant waar ze een speciale Zwangeren kaart hebben. Je zou daar ook naar kunnen vragen, misschien hebben ze het waar jij naartoe gaat ook.