Onze meisje is 13 week nu. Net 3 dagen diaree gehad met zure poep, handjes in de mond. Had met de ggd gebeld want huisarts was op vakantie. Die dacht ook aan tandjes en zei dat het zeker mogelijk was om al tandjes te krijgen rond de 3 maand
Mijn zoontje had vanochtend/vanmiddag ineens dat 1 wang vuurrood was, en ook erg huilerig en echt flinke spuitluiers dat heeft hij nooit. Klinkt ook als tandjes denk ik?
Hier precies hetzelfde. Ik zie al 2 tandjes doorkomen bij mijn zoontje die morgen 4 maanden oud is. Ook veel spuitluiers met zurige groenige ontlasting. Consultatiebureau dacht ook de luiers door de tandjes komt.
Jazeker, hier hetzelfde aan de hand geweest de afgelopen dagen (is ook rond de 4 maanden). Ze krijste veel van de pijn en waren ook aan het zoeken maar nu een doorkomend tandje gevonden. Masseren op die plek helpt, koelelement, dat spul dat je op de tandvlees kan smeren en veel liefde 😉
Hier poepluier 4 vandaag ik ben in shock na 4 maanden obstipatie😅 hoe smeren jullie die dentinox op het tandvlees er staat met een watje maar dat vindtie maar niks.
Mijn kleine spruit van 3mnd is ook tandjes aan het krijgen 😊 veel willen bijten en kwijlen, maar ik heb druppeltjes van de apotheek gekregen en deze zijn super! Geen huilbuien meer en tegen de koorts geef ik die siroop tegen koorts voor baby’s :)