427 Reacties

3 jaar geleden

Onze meisje is 13 week nu. Net 3 dagen diaree gehad met zure poep, handjes in de mond. Had met de ggd gebeld want huisarts was op vakantie. Die dacht ook aan tandjes en zei dat het zeker mogelijk was om al tandjes te krijgen rond de 3 maand

3 jaar geleden

Onze zoon kreeg ook al last van zijn tandjes met 3 maanden maar geen koort of iets dergelijks wel veel kwijl en constant met handjes in de mond

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 3 maanden en heeft al 2 ondertandjes

3 jaar geleden

Ja dat kan heel goed!

3 jaar geleden

kan hierdoor het tandvlees ook iets gaan bloeden? Onze dochter had dit nadat ze op een bijtring aan het bijten was.

3 jaar geleden

Kan zeker. Mijn zoontje had z'n eerste tandje door met 3 maanden. Het tandvlees wordt eerst dik en rood, daarna zie en voel je een wit scherp puntje

3 jaar geleden

Mijn zoontje had vanochtend/vanmiddag ineens dat 1 wang vuurrood was, en ook erg huilerig en echt flinke spuitluiers dat heeft hij nooit. Klinkt ook als tandjes denk ik?

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Mijn zoontje had vanochtend/vanmiddag ineens dat 1 wang vuurrood was, en oo ...
Zou kunnen. Kan ook iets anders zijn. Onze dame heeft ook spuitluiers, een af en toe rode wangen, maar geen tanden onderweg🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl1

Zou kunnen. Kan ook iets anders zijn. Onze dame heeft ook spuitluiers, een ...
Ik had nog even gekeken ik zie een klein wit puntje op het tandvlees, ben benieuwd of het een tandje word of inderdaad wat anders😜

3 jaar geleden

Zien jullie ook dat mini stipje links😍

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ik zie al 2 tandjes doorkomen bij mijn zoontje die morgen 4 maanden oud is. Ook veel spuitluiers met zurige groenige ontlasting. Consultatiebureau dacht ook de luiers door de tandjes komt.

3 jaar geleden

Jazeker, hier hetzelfde aan de hand geweest de afgelopen dagen (is ook rond de 4 maanden). Ze krijste veel van de pijn en waren ook aan het zoeken maar nu een doorkomend tandje gevonden. Masseren op die plek helpt, koelelement, dat spul dat je op de tandvlees kan smeren en veel liefde 😉

3 jaar geleden

Hier poepluier 4 vandaag ik ben in shock na 4 maanden obstipatie😅 hoe smeren jullie die dentinox op het tandvlees er staat met een watje maar dat vindtie maar niks.

3 jaar geleden

Mijn kleine spruit van 3mnd is ook tandjes aan het krijgen 😊 veel willen bijten en kwijlen, maar ik heb druppeltjes van de apotheek gekregen en deze zijn super! Geen huilbuien meer en tegen de koorts geef ik die siroop tegen koorts voor baby’s :)

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier poepluier 4 vandaag ik ben in shock na 4 maanden obstipatie😅 hoe smer ...
Poep luiers 🥳

3 jaar geleden

Reactie op freyalala

Mijn kleine spruit van 3mnd is ook tandjes aan het krijgen 😊 veel willen b ...
Mag ik vragen wat voor druppeltjes je geeft?

3 jaar geleden

Die van mij krijgt een kiesje😱! Nog geen tandje te zien🤨 zie stipje. Wazige foto.. iets met niet stil liggen...😇

3 jaar geleden

Nu beter te zien haar kiesje. Verder lijk er iets witte verkleuring aan de onderkant te zitten.. maar niet duidelijk..

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Die van mij krijgt een kiesje😱! Nog geen tandje te zien🤨 zie stipje. Wazi ...
Even in de gaten houden wat het is daar; kiesjes kunnen echt nog niet 🙈🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Even in de gaten houden wat het is daar; kiesjes kunnen echt nog niet 🙈🤷‍ ...
Is echt een kiesje... zie al weken een wit dingentje en nu is hij naar boven gekomen..