Onze zoon heeft deze gekregen. Hij heet matchstick monkey. De achterkant is een soort tandenborstel om bvb dentinox in te smeren. En hij kan in de vaatwasser. Vandaag al hele dag in z'n handen om op te bijten. 😁
Onze zoon heeft deze gekregen. Hij heet matchstick monkey. De achterkant is ...
Die is zo fijn!! Mijn zoontje heeft hem alleen uit de kinderwagen gegooid in het winkelcentrum, kwijt dus😅 je hebt me meteen herinnerd ga gelijk een nieuwe bestellen
EINDELIJK! 1 dag voordat ze 9 maanden is komt er een tandje door haha. Is het verstandig om al wat in huis te halen of gewoon afwachten? #ongeduldigeMoeder🤫
Hoe poetsen jullie in godsnaam die tandjes? Mijne word echt helemaal geflip ...
Op gevoel maar hij vind het niks. Daarna geef ik hem de tandenborstel en zit die er nog een kwartier op te kauwen enz zo leert die wel dat het er bij hoort hoop ik😅
Hoe poetsen jullie in godsnaam die tandjes? Mijne word echt helemaal geflip ...
Wij proberen eerst zo zonder dat beetje tandpasta. Zodat hij dat gevoel leer kennen. Denk dat ik morgen eens met tandpasta probeer.
Hier doet hij zijn mond wel open. Maar niet voor te poetsen maar erop te willen kauwen. 😅
Mss moet een 2e halen en 1tje zo is door de dag geven dat hij het leert kennen door erop te bijten?