427 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat Hanna het beu is en ik ook het is al zolang drama met eten af en toe ze heeft dan zo last van haar tandjes.. Net mocht de dentidox ook niet helpen... 5 en 6 heb in gespot en het zou me niks verbazen als er boven nog wat aankomt. Hoop voor haar dat het dan effe klaar is zodat ze effe normaal kan eten en m'n blije ei de hele tijd blij is, ze was namelijk zo blij vannochtend toen in haar uit haar bed haalde. Ze is trouwens ook weer met haar tongetje aan het voelen dus ze zijn er nu echt bijna doorheen 🙂

2 jaar geleden

Ow en maakt me niet uit maar echt super super veel poepluiers de afgelopen dagen.... Ik heb haar hoogst persoonlijk overhandigd aan m'n vent vannochtend, dus was de dans steeds ontsprongen😈😁

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik denk dat Hanna het beu is en ik ook het is al zolang drama met eten af e ...
Zo heeft ze niks en zo heeft ze opeens een mond vol😅 hier blijven we al een tijd steken op 2, maar 3 en 4 zijn hard onderweg

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Zo heeft ze niks en zo heeft ze opeens een mond vol😅 hier blijven we al e ...
Het is echt al 1,5/2 maanden goed aan het rommelen.

2 jaar geleden

Hier nog geen een tand, is al bijna 9 maanden. Ik zie wel dat het tandvlees aan de onderkant gezwollen is op bepaalde plekken en je ziet een soort van tand afdruk. Ook de laatste week elke dag diaree en sinds gister avond hele rode billen dat het zelfs pijn doet.. Zouden ze er dan eindelijk aankomen?😬

2 jaar geleden

Hier nog geen een tand, is al bijna 9 maanden. Ik zie wel dat het tandvlees ...
Lijkt erop:)) Bij ons begon precies hetzelfde en nu al in eens 4 door gekomen.

2 jaar geleden

Onze zoon wilt ons en andere kinderen 'bijten'. Hij maakt de beweging maar het lukt nog niet. Hebben andere kinderen ook deze fase? Z'n oudere neefje heeft het ook gehad maar misschien een familie ding 😅

2 jaar geleden

Onze zoon wilt ons en andere kinderen 'bijten'. Hij maakt de beweging maar ...
Nee nog niet maar er mogen momenteel geen andere kindjes in hanna's bubbel komen... Dus ze hebben haar op het kdv vandaag maar in de box gelegd, het was te druk voor haar waarschijnlijk en ik mag niet van haar stofzuigen, op m'n arm gaat het wel dus ik pak de draagzak de volgende keer denk ik....

2 jaar geleden

Hier nog geen een tand, is al bijna 9 maanden. Ik zie wel dat het tandvlees ...
Kan goed hoor

2 jaar geleden

Onze zoon wilt ons en andere kinderen 'bijten'. Hij maakt de beweging maar ...
Hier kdv juf. Sommige wel sommige niet. Waarschijnlijk een manier van communiceren. Maar wel vervelend hoor! Probeer consequent te zijn en gedrag om te buigen...

2 jaar geleden

Jjaaahhhh. Eindelijk na 10 maanden wachten haar eerste tandje.

2 jaar geleden

Reactie op taprin

Jjaaahhhh. Eindelijk na 10 maanden wachten haar eerste tandje.
Oooh wat leuk! 🤗🤗Ik kan ook niet wachten 9 maanden en nog steeds niks te zien.

2 jaar geleden

Onze zoon wilt ons en andere kinderen 'bijten'. Hij maakt de beweging maar ...
Mijn dochtertje doet dat ook maar dan heeft ze last van haar tandjes die eruit willen komen. Elke keer bijt ze ons en mij ook tijdens het voeden, zodra het tandje eruit is dan doet ze het niet meer.

2 jaar geleden

Onze zoon wilt ons en andere kinderen 'bijten'. Hij maakt de beweging maar ...
Nou je bent zeker niet de enige, mijn dochter is laatst door een ander kindje gebeten op het kdv....

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nee nog niet maar er mogen momenteel geen andere kindjes in hanna's bubbel ...
Nou haar bubbel heeft niet gewerkt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nou je bent zeker niet de enige, mijn dochter is laatst door een ander kind ...
Die fase heeft 3 dagen geduurd. We hebben meteen onze handen weg getrokken en nu doet hij het niet meer. Bij nader inzien snap ik het wel, z'n voortanden komen door.

2 jaar geleden

Meer kindjes die kauw bewegingen maken wanneer ze tandjes krijgen? Hij bijt niet ergens op maar zijn kaken gaat op en neer, terwijl de mond gewoon open is en niet in de mond heeft. Vroeg me af of dit erbij kon horen😅 zijn eerste boventand is er nu net door en de tweede onderweg

VRIEND

2 jaar geleden

Zijn er meerdere 3 tandige babys zie er mee kunnen knarsentanden? Hoe dan?? Zo zonde van die nieuwe tandjes🤭

2 jaar geleden

Reactie op KnR

Zijn er meerdere 3 tandige babys zie er mee kunnen knarsentanden? Hoe dan?? ...
Hier 4 tanden en niks anders dan knarsen pfff

2 jaar geleden

Reactie op KnR

Zijn er meerdere 3 tandige babys zie er mee kunnen knarsentanden? Hoe dan?? ...
Ja hier doet die het meega vaak met zijn 4 tandjes