427 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ja hier doet die het meega vaak met zijn 4 tandjes
Haha ja hier ook

2 jaar geleden

Ja bijna 10 maanden en nr 3 tand komt er aan! Oke hij is al door. Voortand.

2 jaar geleden

Het lijkt erop dat er nu na 9,5 maanden toch echt iets gebeurt in zijn mondje... Qua klachten merk ik eigenlijk niks aan hem

2 jaar geleden

@ colet, ja dat word een tandje!!

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Het lijkt erop dat er nu na 9,5 maanden toch echt iets gebeurt in zijn mond ...
Ik denk 2 ondertanden

2 jaar geleden

Net tandje 4 gezien, komt daar tandje 5 en 6 de dag erna ook al piepen. Wat een hel, drie tandjes die aan het doorkomen zijn! Het arme kind ziet er zo vanaf: diarree, met gevolg uitslag op haar poep, niet goed kunnen eten, heel huilerig, niet goed slapen, dikke wang,... Heb er zo'n compassie mee 😟

2 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 10 md. Heeft twee onder en nu zijn twee boven doorgekomen. Nu is hij aan het knarsen.

2 jaar geleden

9,5 maand en tandje 7 en 8 komen door,, heeft meer las van deze 2 als van de andere

2 jaar geleden

9,5 maand en tandje 7 en 8 komen door,, heeft meer las van deze 2 als van d ...
Hoektanden misschien, die schijnen heel naar te zijn... Hier is het volgens mij ook weer aan het rommelen... Ze is igg onrustig

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoektanden misschien, die schijnen heel naar te zijn... Hier is het volgens ...
Nee nog geen hoek tanden helaas de 3e en 4e aan de onderkant

2 jaar geleden

Nee nog geen hoek tanden helaas de 3e en 4e aan de onderkant
Dat was bij ons tand 5 en had ze ook veel last van

2 jaar geleden

Onze kleine is 10 maanden en heeft nog geen tandjes. Ook zie ik nog niks in zen mondje. Moet ik me zorgen maken of komen de tandjes vanzelf

2 jaar geleden

Reactie op Kouchai Ziarkash

Onze kleine is 10 maanden en heeft nog geen tandjes. Ook zie ik nog niks in ...
Mijn zoontje is over een aantal dagen 10 maanden. Ook nog steeds geen tandjes. De kids van mijn zus waren rond de 1 dus maak mij geen zorgen☺️

2 jaar geleden

Hoelang duurde het bij jullie kindjes vooraleer de witte puntjes echt tandjes waren? Dochtertje heeft een tweetal weken 1 wit stukje en nu komt het tweede door maar ben benieuwd hoelang de tandjes nodig hebben om te groeien

2 jaar geleden

Bij Pelle vrijdag een gaatje in het tandvlees ontdekt zaterdag een wit puntje en vandaag al een streepje van de hele tand

2 jaar geleden

Reactie op Trui

Hoelang duurde het bij jullie kindjes vooraleer de witte puntjes echt tandj ...
Bij ons 2 maanden of zo eer ze helemaal volgroeid zijn

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Bij ons 2 maanden of zo eer ze helemaal volgroeid zijn
Off topic maar wat een leuke foto van jullie !

2 jaar geleden

Reactie op Trui

Hoelang duurde het bij jullie kindjes vooraleer de witte puntjes echt tandj ...
Vanaf het witte puntje 2 weken dat het er goed door is, helemaal volgroeid volgens mij we 1,5 maand denk ik

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Off topic maar wat een leuke foto van jullie !
Thanks! Jippie ons komkommer monster kan straks nog beter komkommies eten want ik zie een voortandje ( mogelijk 2) heb had alleen 3 ondertandjes en 2 hoektanden boven dus het sluit nog niet aan 😅

2 jaar geleden

10 maandjes en deze man gaat ineens hard 😅