427 Reacties

2 jaar geleden

10 maanden, maar nog steeds geen tand! Wel al 100x gedacht dat er eindelijk een tandje zou doorkomen..

2 jaar geleden

Reactie op YSM

10 maanden, maar nog steeds geen tand! Wel al 100x gedacht dat er eindelijk ...
Soms zit er echt wat te broeien een hele tijd... En komen er meerdere tegelijk wij in 2 maanden tijd ook iets van 6

2 jaar geleden

Reactie op YSM

10 maanden, maar nog steeds geen tand! Wel al 100x gedacht dat er eindelijk ...
Hier ook nog steeds niets en volgende week is hij 11 maanden. Al tig keer gedacht, nu komt er echt iets.. maar nee. Ik geniet nog maar even van dat tandeloze bekkie als hij lacht

2 jaar geleden

Hier komt nummer 6 door, tussen 5 en 6 heeft een hele poos gezeten. Helaas is meneertje niet erg zuinig op z"n tandjes, hij heeft een klein hoekje van zijn voortand af gekregen. Geen idee hoe maar hij mist nu een stukje. Gelukkig kan hij deze over een paar jaar inwisselen voor nieuwe 😊

2 jaar geleden

Reactie op YSM

10 maanden, maar nog steeds geen tand! Wel al 100x gedacht dat er eindelijk ...
Dit had ik ook. Mijn dochter is nu 10 maanden en er kwamen 2 tegelijk aan de onderkant en boven komt er nu ook

2 jaar geleden

Reactie op YSM

10 maanden, maar nog steeds geen tand! Wel al 100x gedacht dat er eindelijk ...
Bij onze dochtertje ook niet. Ze is ook 10 maandjes en nog geen enkel tandje. Sinds gisterenochtend rode wangetjes en niet in haar hum. Veel kwijlen. Vannacht hele hoge koorts en ontroostbaar. Zetpil gegeven en toen heeft ze uiteindelijk een beetje kunnen slapen Vanochtend was koorts weer gezakt , ze is wel vaak aan het gapen en veel geslapen. Ze had ook erge luieruitslag, heeft ze nooit last van normaal en ze had echt veel pijn daardoor. Nu is de koorts weer gestegen, staat nu op 40 graden... Gelukkig eet ze wel oke en melk en water drinken doet ze goed vandaag 😌 maar zo zielig. Mijn gevoel zegt dat het nu wel echt de tandjes zijn. Ik roep dit ook al maanden hoor, maar ik denk nu wel echt haha. Iemand van jullie hier ook ervaring mee, hoge koorts, veel gapen en luieruitslag bij doorkomende tandjes?

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Mijn zoontje heeft al een lange tijd 2 ondertandjes. Nu is er net boven 1 t ...
Ik moest vandaag naar de tandarts, had het gelijk even gevraagd. Maar het kan geen kwaad, doen heel veel kinderen. Vanaf een jaar of 7 moeten ze er mee stoppen ;)

2 jaar geleden

Reactie op Mb14

Ik moest vandaag naar de tandarts, had het gelijk even gevraagd. Maar het k ...
Oh super! Dank je voor het doorgeven.

2 jaar geleden

Reactie op Ien82

Bij onze dochtertje ook niet. Ze is ook 10 maandjes en nog geen enkel tandj ...
Hoi mijn meisje is nu 10 ,5 maand. 2 weken terug bijna het zelfde verhaal, van geen tand naar ineens een doorkomende boventand. Kreeg een week later ineens koorts en luieruitslag. Tand 2 drukt er nu ook bijna tegen uitkomen uit. Je gevoel is juist. Even geduld hebben... niet elke dag in dr mond kijken haha. Want dant schiet het niet op. Misschien ff waterijsje geven. Kan ook helpen.

2 jaar geleden

Reactie op Bcv

Hoi mijn meisje is nu 10 ,5 maand. 2 weken terug bijna het zelfde verhaal, ...
Haha nee ze laat me ook niet toe om in haar mondje te kijken 😂 maar wow de tandjes komen snel achter elkaar bij jouw dochtertje . Heeft ze er zelf erg last van? Gisterenavond heeft die van ons overgegeven en vannacht heeft ze haar eerste spuitluier gehad. En sindsdien ligt ze alleen op mij om te slapen of te hangen. Hopelijk zal het niet zo gaan bij elke tandje dat doorkomt, vind dat zo zielig 🥺

2 jaar geleden

Hoektanden boven komen door. Stand is nu 6 tandjes

2 jaar geleden

Reactie op Mb14

Ik moest vandaag naar de tandarts, had het gelijk even gevraagd. Maar het k ...
Bedankt voor het delen! maakte mij er ook wat zorgen over, Fynn knarst nu ook 3 dagen, super naar geluid

2 jaar geleden

Reactie op Ien82

Haha nee ze laat me ook niet toe om in haar mondje te kijken 😂 maar wow d ...
Neeh valt mee moet ik zeggen... eten doet ze ook goed. Ze zit nu in een sprong... daar heeft ze nu meer last van. Hangerig,slaperig en onrust met slapen. En mopperen 😉 Ik geef wel 1x per dag dentinox als ik denk dat ze last heeft. Wat ik hoor om me heen is dat de eerste tandjes pijnlijk kunnen zijn maar daarna niet meer. Het is ook wennen voor ze dst het ineens zeer doet. Snap dat je het vervelend vind hoor, maar bedenk maar zo... met ons is het ook goed gekomen. Haha

2 jaar geleden

Reactie op Ien82

Haha nee ze laat me ook niet toe om in haar mondje te kijken 😂 maar wow d ...
P.s je kan haar evt een zetpil geven voor de nacht. Kan pijn verlagend zijn

2 jaar geleden

Reactie op Bcv

Neeh valt mee moet ik zeggen... eten doet ze ook goed. Ze zit nu in een spr ...
Oh ja sprong 7 is ook alweer begonnen zie ik 🙈😅 en dat mopperen is ook erg herkenbaar hier hoor 😆 we zagen vandaag bij toeval 2 doorkomende tandjes bovenin 🧐 Ze heeft sinds dinsdagnacht tot vannacht elke nacht en soms overdags koorts gehad tussen de 39 en 41 graden koorts, diarree en overgeven, echt sneu. We hebben haar bijna elke dag een zetpil gegeven omdat ze het anders echt niet trok , ze was zo ontroostbaar, vooral midden in de nacht. Hopelijk gaat het vanavond en vannacht beter 🤞🏽 jullie ook veel succes , hopelijk keert de rust weer snel terug 🍀😊

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Hier ook nog steeds niets en volgende week is hij 11 maanden. Al tig keer g ...
Bijna 11 maanden en eindelijk een eerste tandje die doorkomt, aan de bovenkant

2 jaar geleden

Zijn er meer kindjes hier die knarsetanden? Ze heeft 6 tandjes en de hele door dat geknars. Heb ook het idee dat er weer ondertanden doorkomen aan de hoeveelheid kwijl te zien.

2 jaar geleden

Reactie op Mb14

Ik moest vandaag naar de tandarts, had het gelijk even gevraagd. Maar het k ...
Oh k lees nu dit😆 goed om te weten!

2 jaar geleden

Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens weer eentje. Gelukkig geen last van gehad op wat gekwijl na

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens w ...
Hoeveelste is het? Wij zitten nu op 5 en het kwijlen (en steeds bijten 🤦🏻‍♀️) is wel gestopt, dus ik verwacht er ook niet echt een op korte termijn