427 Reacties

2 jaar geleden

De score is momenteel 8 tanden, 1 kies 2 doorkomende hoektanden 1 doorkomende kies...

2 jaar geleden

Hier inmiddels ook 8 tanden en 1 kies (waar we niets aan hebben gemerkt ineens was die er) en nu gaat het snel want de volgende komen er alweer aan

2 jaar geleden

Hier een mannetje wat mega kwijlt. Zo'n driehoekje wil die niet om dus paar keer per dag andere trui aan 😂 Het lijkt erop dat als nu alles goed door is dat zijn gebit compleet is. Ik durf niet te voelen, maar als hij lacht of tijdens eten kan ik het aardig goed overzien. Zijn billen zijn verschrikkelijk dus ga morgen eens die wolvet/tepelcreme halen. Ondetussen zijn we denk ik een week of 4 bezig met die kiezen en hoektanden. Verhoging, huilerig. Tussendoor nog geopereerd. Dus wat er nou soms is..het is maar even gokken.

2 jaar geleden

Zo lastig om te zien of voelen..(hap in je vingers..) maar 8 tandjes en 2 doorkomende kiesjes..

2 jaar geleden

Onze dochter 14 maanden, met 11 en halve maand kwamen de eerste 2 tandjes en nu verder nog niks te bekennen! Erg laat volgens mij...

2 jaar geleden

Onze dochter 14 maanden, met 11 en halve maand kwamen de eerste 2 tandjes e ...
Die van mij zit het afgelopen half jaar al met dezelfde 7 tandjes. 4 boven en 3 onder. Geen gezicht🤣. En al een paar keer heel erg kwijlen en zure poep. Maar komen maar geen tandjes bij..

2 jaar geleden

Onze dochter 14 maanden, met 11 en halve maand kwamen de eerste 2 tandjes e ...
Die van mij is ook 14 maanden en heeft sinds dat ze 8 maanden is twee ondertanden, en nu komen pas net twee weken de eerste boventanden door

2 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Hier een mannetje wat mega kwijlt. Zo'n driehoekje wil die niet om dus paar ...
Germ wat sneu... Ik denk dan tijd maar, dan zijn ze ook (hopelijk) gelijk van alles af

2 jaar geleden

Hier inmiddels 2 onder en 3 boven tanden. De laatste tand was echt drama de tanden daarvoor weinig last van gehad. Ik denk dat het niet lang duurt voordat de 4de tand boven door komt

2 jaar geleden

Hier nu 8 tanden en 4 kiezen

2 jaar geleden

Ons mannetje heeft 4 boven tanden en 2 onder tanden. En sinds kort 2 kiezen. De laatste kies gaf hem wel last, hij heeft toen een aantal dagen erg weinig gegeten.

2 jaar geleden

Onze kerel hoeft nog maar 2 hoektanden dan heeft hij alles. Op de laatste rij kiezen na dan🙊

2 jaar geleden

Bizar wat een verschil! Ons meisje heeft alleen nog 2 tanden onder met 14 maanden 🙈🙈

2 jaar geleden

Hier komt weer een kies door. Nou zag ik net een soort zwarte plek erop. Leek me een bloed blaar, meer ouders die dit herkennen?

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hier komt weer een kies door. Nou zag ik net een soort zwarte plek erop. Le ...
Ja die hadden we hier ook. Was zo groot als een doperwt. Heb er zelfs nog de dokter voor gebeld. Met tanden poetsen elke keer er overheen gegaan en toen was die bult opeens weg en zat er al een groot stuk wit van de kies

2 jaar geleden

Hier 2 kiezen en opeens kwamen we erachter dat er ook nog een voortand doorkomt. 🤣 Hij kwijlt echt liters... en slapen is een drama.

2 jaar geleden

Het is hier niet te doen. Zo veel pijn van de tandjes… heeft van 6:45 tot 19:40 35min kunnen slapen. Kan door pijn niet slapen… zelfs pcm helpt niet voldoende en nurofen… hij doet zijn vuisten zo diep in de mond tot aan kokhalzen toe… wanneer komen ze toch door??? hij is nu bijna 14md en heeft 4 tanden. Heb het gevoel dat nu meerdere tegenlijker tijd door gaan komen…

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Het is hier niet te doen. Zo veel pijn van de tandjes… heeft van 6:45 tot 1 ...
Och wat zielig zeg! Hele zware dag zo te lezen. Veel sterkte, na zo’n dag kan t vast alleen maar beter gaan de komende dagen🙏🏼🍀

2 jaar geleden

Och wat zielig zeg! Hele zware dag zo te lezen. Veel sterkte, na zo’n dag k ...
Tussen 20:00 en 22:30 uur al 4x boven geweest, wordt een leuke nacht denk ik… liefs ligt hij continue met de tepel in zijn mond… a

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Tussen 20:00 en 22:30 uur al 4x boven geweest, wordt een leuke nacht denk i ...
Succes vannacht! Die tandjes kunnen echt ellende zijn😔