427 Reacties

2 jaar geleden

Pfoe bij ons meisje komen er een paar tegelijk 😪 Voor haar zo sneu. Ze doet soms al huilend 2 vuistjes in haar mond. Hier helpt dentinox wel redelijk goed en ik geef haar regelmatig een koelbijtring. Dat vind ze echt heel erg fijn. Voor de nachten als ze echt zo'n last heeft paracetamol. Maar vind het zo sneu dat je verder niet zoveel kunt doen. Hopelijk zijn deze er snel doorheen

2 jaar geleden

2 kiezen die door willen komen. S'nachts heeft die er zoveel last van. 😔 En dan ook nog die sprong 9.

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Tussen 20:00 en 22:30 uur al 4x boven geweest, wordt een leuke nacht denk i ...
Nou ik mag toch hopen dat hij er dadelijk een paar mooie tanden of misschien een kies (kiezen) bij heeft. Die heeft hij wel verdiend na zoveel afzien!

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Tussen 20:00 en 22:30 uur al 4x boven geweest, wordt een leuke nacht denk i ...
Pfff dat is geen lekkere start van de nacht. Hopelijk ging t daarna beter. Sterkte iedereen weer vannacht met de kindjes die tanden en kiezen krijgen 😬 (sorry kon t niet laten, vind deze wel toepasselijk nu 😁😄) humor helpt vaak ook een beetje toch😉

2 jaar geleden

Hier was het vanaf het avondeten ook drama. Amper gegeten en een vuurrode wang + oor er komen nu onder en boven tegelijk kiezen door zo zielig. Hij slaapt nu eindelijk had hem een zetpilletje gegeven, hij is wel onrustig 😢

één jaar geleden

Hier komen de hoektanden heeeeelll laaanngzaaam door.. wat een gekwijl met een tup in haar mond.. ppff

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Hier komen de hoektanden heeeeelll laaanngzaaam door.. wat een gekwijl met ...
Wil hij/zij ook vaker een tut? Ons meisje zit al sinds 2-3 weken heel vaak met haar handje in haar mond en kauwt op haar tut maar ik zie niet meteen doorkomende tanden... Misschien moet ik eens voelen.

één jaar geleden

Reactie op Kathds

Wil hij/zij ook vaker een tut? Ons meisje zit al sinds 2-3 weken heel vaak ...
Nou ja nu je het zeg! Sinds een maandje ofzo en dan kwijlen als ze die tup in haar mond heeft! Maar geen handje in haar mond.

één jaar geleden

Hier komen er boven 2 kiezen door en onder denk ik een hoektand. Hele dag loopt hij met bijna zijn hele hand in zijn mond!! Hij heeft boven nu zijn 2 voortanden en 2 kiezen en verder niks. 😅 vraag mij af wanneer de rest komt, beneden heeft hij meer. Meer kids met nog maar 2 tanden boven?

één jaar geleden

Hier 4 boven en 4 tanden beneden ook 4 kiezen zijn door. Nu zijn er 2 hoektanden boven doorgekomen..

één jaar geleden

Wij zijn denken wij ook weer aan de beurt... Verhoging/koorts en de heletijd met dat handje in haar mond

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij zijn denken wij ook weer aan de beurt... Verhoging/koorts en de heletij ...
Wat een geweldige foto ☺️

één jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Wat een geweldige foto ☺️
Blij in bad, bij driftbuien zet ik er wel eens in bad 🙈🤭😂 wordt ze helemaal happy tot ze eruit moet😱

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij zijn denken wij ook weer aan de beurt... Verhoging/koorts en de heletij ...
Rustig Hanna! Die begint volgend jaar al te wisselen 🤭

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Rustig Hanna! Die begint volgend jaar al te wisselen 🤭
Houd op 🙈krijsbui vannacht en het lag niet aan de scheetjes vind het echt lastig te zeggen ze heeft echt koorts🤷‍♀️ maar de hele tijd met haar hand in haar mondje

één jaar geleden

Plus laatste kiezen vaak vanaf 20 maanden las ik tot nu klopt dat ook elke keer wel

één jaar geleden

Haai, vraagje.. mijn meisje kwijlt alleen als ze haar tup in heeft ( speen) en dan hangen de slierten eruit.. herkent iemand dit?? Ze heeft 4 kiezen, 4 hoektanden, en haar tanden heeft ze onder en boven..

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Haai, vraagje.. mijn meisje kwijlt alleen als ze haar tup in heeft ( speen) ...
Nee dan kwijlt ze hier juist minder, het is hier nu ook erg momenteel. Ze wil ook bijna niks eten, dus ik denk dat er toch wat door komt....

één jaar geleden

Hier worden de vuisten weer volop in mond gestoken. Hij moet nog 2 boven, 2 onder kiezen krijgen. In totaal toch 8 kiezen he? (4 boven 4ondr)

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Haai, vraagje.. mijn meisje kwijlt alleen als ze haar tup in heeft ( speen) ...
Hier omdat ze dan op de speen aan het kauwen is in plaats van zuigen.