427 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lizzy11

Zijn er hier ouders die ervaringen hebben met een barnsteen armbandje bij d ...
Ik heb idd sinds twee weken voor mijn zoontje aangeschaft. Hij had sinds hij 4 md is extreem veel speeksel, continue vuisten in zijn kond maar sinds twee weken echt zich zelf niet. Kruist als iets in zijn mond steekt omdat hij zo hard te keer gaat, deed hij zich zelf pijn maar ook extreem rode en warme wangen. Sinds hij barnsteen ketting draagt heeft hij nergens meer last vast. Stopt wel nog van alles in zijn mond maar niet is gwn rustig. Voor de ketting moest ik met regelmat lidocaide gel aanbrengen maar nu al dagen niet nodig. Ik heb dus wel goed ervaring bij. Ook al is hij een jongen met die ketting een beetje op een meisje lijkt, boeit mij niet zo lang ik effect merk. ‘S nachts doe ik ketting wel af, uit de veiligheid

2 jaar geleden

Hier 2 tandjes onder... zo goed als tegelijk

2 jaar geleden

Reactie op Lizzy11

Zijn er hier ouders die ervaringen hebben met een barnsteen armbandje bij d ...
Wij gebruiken het vanaf 3 maanden, met 6 maanden de eerste tandje doorgekomen en kort erna 2e zogoed als geen last gehad. Wel veel handjes in de mond maar dat was het eigelijk

2 jaar geleden

Reactie op Lizzy11

Zijn er hier ouders die ervaringen hebben met een barnsteen armbandje bij d ...
Hier al een paar maanden een barnsteen armbandje om zijn enkel (zodat hij er niet mee gaat spelen). Als hij af is kwijlt hij nog veel meer, maar hij kwijlt nog steeds en heeft ook soms last (maar nog steeds geen tandje)

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Geen voortanden onder wel eerste is door een tweede is onderweg. Van tweede ...
Doe je ze echt in de vriezer? Niet in de koelkast? Is dat niet té koud?

2 jaar geleden

Zijn er meer baby's waarbij de kiezen eerst doorkomen ipv de voortanden onder/boven?? Aan beide kanten waar zijn kiezen zitten is het helemaal wit en zie je echt de kies al zitten. Hij bijt overal op maar vooral helemaal aan de zijkant achterin. Barnsteen helpt gelukkig wel wat, Hij lijkt er veel minder pijn van te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Zijn er meer baby's waarbij de kiezen eerst doorkomen ipv de voortanden ond ...
Jaa dat lijkt hier ook het geval!

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook 2de tand meer pijn dan de 1ste...

2 jaar geleden

Reactie op Lizzy11

Zijn er hier ouders die ervaringen hebben met een barnsteen armbandje bij d ...
Ik heb er zojuist 1 besteld. Ik slaap al 2 nachten met mijn zoontje op de bank omdat hij elke 10 minuten á half uur krijsend wakker word 😩 Ik duim dat het gaat helpen!

2 jaar geleden

Ik heb er zojuist 1 besteld. Ik slaap al 2 nachten met mijn zoontje op de b ...
Sterkte dan denk ik niet dat mijn dochter tanden krijgt als ik het zo hoor... Ze spuugt wel veel en zit veel aan haar mond... En kwijlde gisteren veel, vandaag weer niet dus lastig...

2 jaar geleden

Ik heb er zojuist 1 besteld. Ik slaap al 2 nachten met mijn zoontje op de b ...
Ik heb hem ook besteld met de gedacht baat het niet dan schaat het niet. Ben benieuwd. Sterkte ermee

2 jaar geleden

2e onderweg🥰 maar ff he, die tandjes zijn echt net moordwapens. Zo scherp, net messen. En ze oogt heel lief en onschuldig, maar ondertussen heb k de bijtplekken op m'n wang🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sterkte dan denk ik niet dat mijn dochter tanden krijgt als ik het zo hoor ...
Ieder kindje is anders hoor. Mijn oudste had wat zure luiers en poef, daar was een tandje (soms meerdere tegelijk) en ging ook heel snel bij haar, begon met 5 mnd en bij 2 jaar had ze alles. Mijn middelste had wekenlang dikke luieruitslag (tot bloedens toe), kwijlen tot the max en wat vaker wakker en dan met veel moeite kwam er een tandje door, ze is nu bijna 3 en sinds deze week pas compleet gebit en nu dus weer dit. Ach, alle kanten wel gehad dus 😩

2 jaar geleden

Ieder kindje is anders hoor. Mijn oudste had wat zure luiers en poef, daar ...
Ja ik zag het op insta 😉ik hoop dat de barnsteen werkt igg

2 jaar geleden

Reactie op SaNoy

2e onderweg🥰 maar ff he, die tandjes zijn echt net moordwapens. Zo scherp, ...
Sorry ik moest toch even hardop lachen hierom wel een cutie zo op het eerste gezicht 😉

2 jaar geleden

Reactie op SaNoy

2e onderweg🥰 maar ff he, die tandjes zijn echt net moordwapens. Zo scherp, ...
Hahaha echt hè 😂😂 wat een leukerd zeg☺️

2 jaar geleden

Ik neem aan dat dit tandjes zijn? Wel apart niet in het midden haha.

2 jaar geleden

Ik neem aan dat dit tandjes zijn? Wel apart niet in het midden haha.
Zo ziet het er wel uit!

2 jaar geleden

Ons zoontje kreeg ook zijn 1e tandje met 4 maanden, heeft nu inmiddels 2 onder tanden. Wij hebben een barnsteen armbandje gekocht, deze hebben wij om zijn enkeltje gedaan, voor mijn idee heeft dit echt heel goed gewerkt! VSM tandgel, en een gekoelde bijtring. Als ik sommige verhalen lees dan is het bij ons echt heel erg meegevallen, of dat ligt aan de barnstenen 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op babynovember2020

Ons zoontje kreeg ook zijn 1e tandje met 4 maanden, heeft nu inmiddels 2 on ...
Hier valt het ook reuze mee. Ze heeft eigenlijk amper last gehad. Misschien 1 zure luier maar geen luieruitslag. 2x hard gehuild voor 10 minuten en dat was het. Wij gebruiken geen barnsteen. Ieder kindje is anders...