427 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey vraagje aan de mama's waar de tandjes door zijn, hebben jullie iets gem ...
Hier duurt het nu al bijna een maand, we zien de tandjes zitten maar komen er maar niet door. De afgelopen 3 dagen zijn hapjes hier ook geen succes, dat zegt wat bij Fynn. Vandaag zelfs zijn lievelingshapje met pompoen was naar 4 happen klaar mee.. mondje stijf dichthouden en wegdraaien, ook moppert hij de heeeeele dag. Zijn linker voortand is er nu echt bijna, dus ik twijfel zelf heel erg of het gedrag door het tandje komt of door het weer of iets anders.. ik hoop en denk wel door de tandjes.🤞
3 jaar geleden
Onze zoon is 7 maanden en heeft onder al 4 tanden en boven 1. Best al snel denk ik. Hij heeft er wel wat laat van gehad maar gelukkig niet heel veel, geen koorts of spuitluiers.
3 jaar geleden
Jaa ik zie iets in aantocht!!!
Onderin , 2 plekjes, en als ik voel voelt het wat ruwer. Als Ik duw is t scherp.
Gelukkig heeft ie er (tot nu toe) weinig last van.
Nu net 7mnd.
Mn dochter was ruim 11 maanden en kon al lopen haha dus Ik had me daarop ingesteld .Maar dit valt mee:)
3 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Moeten ze er last van hebben?
Minder eten, ontroostbaarheid, weinig slapen, ...
Nee ze hoeven er helemaal geen last van te hebben. Onze zoon ook geen last ineens zaten er 2 witte puntjes onderin.
3 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Wat kan ik doen om toch dit beetje last van tandjes te verlichten?
Hij hume ...
https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/nuby-overige-artikelen/46713/nubyijslolly-vormpjes/54304/nuby-ijslolly-vormpjes-320ml/115872/?gclid=EAIaIQobChMI9d2JnN728AIVh7PtCh3arQRsEAQYCiABEgLEj_D_BwE misschien is dit een idee? Ik heb ze besteld en ga ze uitproberen met moedermelk
3 jaar geleden
Het is geen duidelijke foto. Maar hem stilhouden en zijn mond open zonder die uitstekende tong is gewoon niet gemakkelijk 🤣
Maar hier is die er ook door. Nu nummer 2 nog.
En ooh wat geeft dit toch plezante 'naklusjes'... Zijn park Volledig moeten verschonen want het was Veel meer dan gewoonlijk en platter (en stinkie-er) dat het Letterlijk uit zijn pamper schoof. 🤣🤣