427 Reacties

3 jaar geleden

Ontdooit deze niet snel? Ik heb twee verschillende maar beide zijn ze met ...
Ach beter dan in de koelkast dacht ik 😌

3 jaar geleden

Hey vraagje aan de mama's waar de tandjes door zijn, hebben jullie iets gemerkt tijdens het hapjes eten, ze deed het zo goed en heeft ook honger maar is de laaste 3 dagen zo aan het krijsen....

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hey vraagje aan de mama's waar de tandjes door zijn, hebben jullie iets gem ...
Hier duurt het nu al bijna een maand, we zien de tandjes zitten maar komen er maar niet door. De afgelopen 3 dagen zijn hapjes hier ook geen succes, dat zegt wat bij Fynn. Vandaag zelfs zijn lievelingshapje met pompoen was naar 4 happen klaar mee.. mondje stijf dichthouden en wegdraaien, ook moppert hij de heeeeele dag. Zijn linker voortand is er nu echt bijna, dus ik twijfel zelf heel erg of het gedrag door het tandje komt of door het weer of iets anders.. ik hoop en denk wel door de tandjes.🤞

3 jaar geleden

Nee ons lachebekje lacht nog dus echt doorkomen doet het nog niet, maar wel wat krijsbuien en gewoon gevoelig met hapjes, je ziet ze bij haar ook echt zitten in het tandvlees

3 jaar geleden

Nummer 2 is net ook doorgekomen 🥳🥳 eindelijk komt er schot in de zaak. Al heeft hij van deze amper last gehad (misschien werkt het barnsteen bandje toch?) of toeval wie zal het zeggen

3 jaar geleden

Ow wat zijn die 1e tandjes toch een hel. 2 weken terug hadden we 1 hel weekend van gehuil en heel veeel spuitluiers, slecht slapen, drinken en eten. Ben blij dat we het achter de rug hebben. Tandje nummer 1 is doorgekomen en paar dagen later tandje nummer 2 ook.

3 jaar geleden

Hier bijna 7 maanden en nog niets.. mag zo wel blijven want ik ben echt bang dat ze er last van gaat krijgen of borstvoeding geven met tanden, het idee is al super eng 😅

3 jaar geleden

Onze zoon is 7 maanden en heeft onder al 4 tanden en boven 1. Best al snel denk ik. Hij heeft er wel wat laat van gehad maar gelukkig niet heel veel, geen koorts of spuitluiers.

3 jaar geleden

Hier 7 maanden en ook nog niks!

3 jaar geleden

Jaa ik zie iets in aantocht!!! Onderin , 2 plekjes, en als ik voel voelt het wat ruwer. Als Ik duw is t scherp. Gelukkig heeft ie er (tot nu toe) weinig last van. Nu net 7mnd. Mn dochter was ruim 11 maanden en kon al lopen haha dus Ik had me daarop ingesteld .Maar dit valt mee:)

3 jaar geleden

Moeten ze er last van hebben? Minder eten, ontroostbaarheid, weinig slapen,.. etc. ? Want ik Denk dat ze erdoor komen. Maar drinkt nogsteeds zijn 210+7, groente/fruit-papjes leeg/op. Zo is een enkele keer dat het niet op is.

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Moeten ze er last van hebben? Minder eten, ontroostbaarheid, weinig slapen, ...
Nee ze hoeven er helemaal geen last van te hebben. Onze zoon ook geen last ineens zaten er 2 witte puntjes onderin.

3 jaar geleden

Wat kan ik doen om toch dit beetje last van tandjes te verlichten? Hij humeuriger, korte slaapjes, meer zeveren, op Alles willen bijten. Iemand al geprobeerd van het moedermelk ijsblokjes te geven? Hoe geeft je zoiets dan?

3 jaar geleden

Jaa daar is ie!

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Jaa daar is ie!
Ahhh goedzo mees!

3 jaar geleden

Na de onderste komt nu boven.

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Wat kan ik doen om toch dit beetje last van tandjes te verlichten? Hij hume ...
https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/nuby-overige-artikelen/46713/nubyijslolly-vormpjes/54304/nuby-ijslolly-vormpjes-320ml/115872/?gclid=EAIaIQobChMI9d2JnN728AIVh7PtCh3arQRsEAQYCiABEgLEj_D_BwE misschien is dit een idee? Ik heb ze besteld en ga ze uitproberen met moedermelk

3 jaar geleden

Het is geen duidelijke foto. Maar hem stilhouden en zijn mond open zonder die uitstekende tong is gewoon niet gemakkelijk 🤣 Maar hier is die er ook door. Nu nummer 2 nog. En ooh wat geeft dit toch plezante 'naklusjes'... Zijn park Volledig moeten verschonen want het was Veel meer dan gewoonlijk en platter (en stinkie-er) dat het Letterlijk uit zijn pamper schoof. 🤣🤣

3 jaar geleden

Mijn meisie is vandaag 7 maanden maar nog geen tandjes te bekennen

3 jaar geleden

Reactie op babylove2020

Mijn meisie is vandaag 7 maanden maar nog geen tandjes te bekennen
Mijne 7 en een halve maand maar ook nog niks💁🏻‍♀️